לימודי- קורסים לעיצוב פנג שווי

לימודי פנג שווי המיועדים לקהל הרחב גם ללא ידע קודם בפנג שווי.

העידן החדש טרף את הקלפים לא רק בתחום הרפואה, הקריירה, הלימודים, המימוש וההגשמה, אלה גם בתחום עיצוב הפנים. יותר ויותר אנשים מבקשים כיום לעצב את הבית או חלל העבודה באופן שיאפשר זרימה נכונה של אנרגית החיים בחלל (הצ'י).

למה זה כל כך חשוב לאנשים ליצור זרימה?

כי היום, להבדיל מבעבר, אנשים כבר יודעים שכל דבר ביקום זה אנרגיה . הם מבינים איך הרוח משפיעה על החומר. הם מפתחים מודעות ורגישות לסביבה ומרכיביה, ומושפעים מאוד מכל מה שסובב אותם – צבעים, צורות, חומרים, טקסטורות…. אנשים הופכים ליותר ויותר רגישים.

יש תחושת תקיעות בקריירה? חוסר תקשורת בזוגיות? קשיים ברמה הכלכלית? בעיות בריאות?

חושבים לרכוש בית חדש?  עוברים לבית חדש? משפצים? משנים חללים בבית קיים?

או שסתם בא לכם להכניס הביתה 5000 שנות חכמה נשגבת.  לעצב חלל שמאפשר לחוש ניחוחות, הרמוניה, זרימה, הגשמה עצמית שקט וריכוז, הקורסים האלה מיועדים לכם.

לשם כך, מונגשים קורסים ייחודיים  המתמקדים בעקרונות הליבה של הפנג שווי , שיהוו את הצוהר להכרת הפנג שווי הקלאסי באופן מעמיק ויישומי. 

  • קורס דיגיטלי שמאפשר למידה חווייתית מבלי לצאת מהבית אצלך במסך.
  • כל מתמחה מתקדם על פי הקצב שלו.
  • צפייה בשיעורים ללא הגבלה.
  • ללא תלות באילוצים של זמן ומקום.
  • מהמחשב או הנייד האישי.
  • לווי אישי לכל מתמחה בכל הרמות.

1

"כשהעיצוב זורם בכיוון הנכון"

קורס מקיף המתמקד בשני בתי הספר הראשונים של הפנג שוואי הקלאסי, "אסכולת הצורה" "ואסכולת המצפן".

ההסיטוריה ותקופת התהוותה של אומנות הפנג שווי, וכיצד היא משפיעה על אורח החיים המערבי. 

 

בקורס, נלמד את כל עקרונות הליבה של אומנות הפנג שווי הקלאסי והמסורתי כפי שהם מופיעים בכתבים העתיקים. נלמד את תשעת היישומים העיקריים שהם משותפים לכל האסכולות של אומנות הפנג שווי הקלאסי והמסורתי. שיעורים גדושים בידע מעשיר המהווים את הבסיס האיתן ביותר למתמחי פנג שווי בכל השלבים. 

2

"עידן 9 והמעברים"

אנו נמצאים באחת התקופות שירשמו בדפי ההיסטוריה של האנושות. כל אשר ידענו והאמנו במשך עידנים משתנה ללא הרף מול עינינו. 

על פי אומנות הפנג שווי הקלאסי ישנם מחזורי זמן בני 180 שנים וביניהם מחזורי זמן בני 60 שנים וכן מחזורי זמן בני 20 שנים הנקראים עידנים.

 

בפברואר 2024 האנושות כולה נכנסת לעידן חדש הנקרא עידן 9 עידן האש, זהו העידן האחרון במחזוריות 180 השנים, ובשל כך האנרגיות של עידן 9 הינן עוצמתיות ביותר והשפעתן חלים על כל המבנים בכוכב הארץ.

 

3

"שמונת האחוזות- שמונת הארמונות"

פורמולה ייחודית המבוססת על שני פרמטרים אישים ובלתי משתנים של האדם, תאריך הלידה והמגדר.

פורמולה זו הינה  ענף מתוך מערכת "הכוכבים המעופפים" המתמקדת באדם ואינה תלויה במוטיב הזמן. 

 

בעזרת הפורמולה אנו חושפים את הכיוונים התומכים והמעצמים של האדם וכן את הסקטורים הטובים ביותר באופן אישי. צ'י תשעת הכוכבים הינה נגזרת מהפרומולה ובכך אנו חושפים איכותיות וכישורים מולדים , לחיזוק החוליות החלשות בשרשרת החיים, וכן השפעות שנתיות.

 

4

מיני קורס

" תו תקן פנג שווי" (קורס חינמי)

החוקים אשר  מפעילים בני האדם הם תוצאה של הסכמה למען סדר חברתי ותרבותי של כוכב הארץ. אותן נקודות בהם מסכימה האנושות כולה נקראת "חוק" אלה שהוא רק חוק ארצי הבא לידי ביטוי במישור הגשמי של הקיום.

" חוק" ארצי הוא למעשה השתקפות חיוורת של חוקים קוסמיים. סביר להניח כי מספר החוקים הרוחניים המפעילים את היקום הם בגדר של אין סוף , ובכל זאת נכון לתקופת חיים זו, במעבר שבין העידנים יש בידינו מספיק  מידע כיצד עלינו בני האנוש להתיישר עם החוקים הקוסמיים, ואחת הדרכים היא הפילוסופיה של הפנג שווי.

 

מערכות יחסים

השכלה

שפע

צמיחה

קריירה

מוניטין

בריאות

משפחה

למי מתאים הקורסים?

1

אנשים שעושים הבחנה בין

HOME- HOUSE

הקורסים מתאימים לקהל הרחב גם ללא ידע קודם בפנג שווי.

קורסי העשרה למתמחי פנג שווי, על מנת לרענן ואף לחדד את אשר למדנו על ספספלי הלימודים של הפנג שווי.

וכן לאנשים שרוצים לפתוח צוהר אל אומנות הפנג שווי הקלאסי וללמוד את השפה בה היקום מדבר אלינו, על מנת שתהיה בידינו האפשרות לנהל דיאלוג עם היקום כך שהוא גם יגיב לנו.

הקורס מתאים במיוחד עבור האנשים שיודעים להעריך את העוצמה שמעניק בית המעוצב לפי עקרונות הטבע. להעצמה ותמיכה קוסמית בכל האספקטים של החיים. 

 

2

למטפלים הוליסטיים בשיטות שונות

מטפלים הוליסטים כגון מורי יוגה, NLP, דמיון מודרך, אסטרולוגיה, נומרולוגיה,  הומאופתיה, ארומוטראפיה, רייקי, חשיבה חיובית, מנטורים לחיים, מנטורים לעסקים, מטפלים בהפרעות קשב וריכוז, מטפלים זוגיים  ועוד.

 

עבור המטפלים בשיטות הולסיטיות המעניקים למטופלים את מיטב הכלים שברשותם, ומודעים לחשיבות ההשפעות מהחומרים, הצבעים, האלמנטים המקיפים אותנו בבית, כך שהקורס יחדד באופן משמעותי את הצרכים המתבקשים על מנת שיהווה כלי מכיל לאיזון שהם מבקשים בחייהם. ויהיה ערך מוסף משמעותי עבור הלקוחות שלהם.  

 

3

מעצבים ואדריכלים

הקורס מתאים למעצבים ואדריכלים, וזאת על מנת להמשיך ולבסס את המוניטין ולהפוך כל לקוח שכבר נתנו לו לסגו של " סוכן מכירות". 

באוקיאנוס של עולם העיצוב ניתן בקלות ללכת לאיבוד בין כל כך הרבה כרישים, כך שהבידול  חייב להיות היתרון שלנו על אחרים.

וזה אומר, שהעיצובים שלנו מוכרחים להיות ברמה הכי מקצועית, הכי עדכנית וגם קולעת לטעמו ורווחתו של הלקוח, ואת זה בדיוק מאפשרת אומנות פאנג שוואי. 

עיצוב פנים בשילוב עקרונות הפאנג שוואי מבטיח לא רק עיצוב פרקטי ומרשים, אלה הוא הופך את העיצוב לכלי שתומך בדיירי הבית בכל האספקטים של החיים.

4

לאלה העומדים בפני שינוי

לפני רכישה של בית, תכנון בית, מבנה או משרד, לפני שיפוץ מאסיבי של שינוי חללים בבית קיים, או לאנשים שהשכילו להכניס הביתה 5000 שנות חוכמה. 

אנשים עם תחושת תקיעות, קשיים, בעיות בריאות, קושי בתקשורת עם בני הזוג ועמיתים, תקיעות בקריירה, תחושה של חוסר הגשמה עצמית, קושי לבטא כישורים מולדים ונרכשים, ומבקשים להטיב את אורח חייהם בעזרת פנג שווי.

אלה, היודעים שלכל פריט, צבע וצורה יש השפעה אנרגטית על חיינו. אלה המחפשים את היופי המודרני בשילוב עם האלמנטים של הטבע. אלה שמעריכים את הקיום שמאפשרת אלילת האדמה " גאיה" ומוקירים את השפע הבלתי נדלה שמספק היקום. אלה שמבקשים לזרום עם האנרגיה והחוקים הקוסמיים ולא נגדם.

 

לאחר שנים של לימוד, חקירה ויישום עקרונות של הפאנג שוואי,  אני מזמינה אותך לחוויה מעשירה שתהווה עבורך את ההשקעה הטובה ביותר והמתנה היקרה ביותר שחלמת עליה.

חשיפה של כלים עוצמתיים שבעזרתם יחול שינוי משמעותי ומהותי בחייך ובחיי סובבים אותך.

זה הרבה יותר קל ושפוט ממה שנדמה לך.

בפאנג שוואי לא צריך להאמין- פאנג שוואי צריך להבין.

אם יש לכם שאלות לגבי התכנים והקורסים, הנכם מוזמנים ליצור קשר, ותמיד אשמח להיות לעזר.