חגורה שחורה בעיצוב- הכשרת יועצי פנג שווי

חגורה שחורה בעיצוב!

ההכשרה למתמחי פנג שווי מיועד לקהל רחב ומגוון.  מאחר ואומנות הפנג שווי הינה פילוסופיה ואורח חיים בפני עצמה.

כל אחד ואחת הבוחר/ת ללמוד את הפילוספיה עתיקת היומין ובעלת 5000 שנות חוכמה נשגבת, מבחינתי הוא " בעל חגורה שחורה בעיצוב".

כל מי שתחום המטפיזיקה מדבר אליו, מסקרן אותו יכול לקחת חלק בקורסי ההכשרה לפנג שווי.

לפני שלושה עשורים צירוף המילים " פנג שווי" נשמע כמו מנה יוקרתית במסעדה סינית. היום כולם כבר יודעים שפנג שווי היא השפה בה היקום מדבר אלינו.

ממקור ראשון אני יכולה להעיד שהתכנים הינם מרתקים ופותחים בפנינו עולמות קסומים.

קורס הכשרת יועצי פנג שווי!

הכנת הקורסים של הפנג שווי הקלאסי במתכונת דיגטלית הפכה בשנים האחרונות לפרויקט של חיי. לאחר שהות ארוכה רבת שנים בהם שהיתי בחו"ל חזרתי לארץ. הופתעתי לגלות שהמידע על אומנות הפנג שווי היא מזערית ובעיקר בקרב מעצבים ואדריכלים. מעבר לידע המזערי שיש בידם , הם ניזונים מחצאי אמיתות ולעיתים אף מיתוסים שכל קשר לפנג שווי הינו מקרי לחלוטין.

ובשנת 2020 שצרובה לכולנו בזיכרון, עם כל יתר השינויים שנכפו על האנושות כולה, גם נכנסו ללקסיקון מילים חדשות, "חל"ת"- "עובד חיוני". להפתעתי  ומצאתי את עצמי מככבת ומתאימה לשני הערכים האלה. אז יצאתי ל- חל"ת, כי נחשבתי ל"עובד לא חיוני" ( בינינו מי מחשיב מעצבת פנים "כעובד חיוני"?). 

כמו רבים אחרים נאלצתי בעל כורחי, לעשות חישוב מסלול מחדש. בהברקה מדהימה ויוצאת דופן של הנכדה שלי בת ה-8 שאלה, " סבתא אולי תעשי סרטון על הנושא, מה עושים כשמפטרים אותך מהעבודה?". 

ומכאן ניתן לומר שהכל הפך להיסטוריה,  כמעט להיסטוריה.

במלוא המרץ התישבתי על המחשב ויחד עם כל החששות שלי מהטכנולוגיה החדישה. האתגרים האין סופיים שעמדו בפני, לא התישו אותי, והתוצאות מדברים בעד עצמן.

להתחיל מבראשית!

בשעת כתיבת שורות אלה, התכנים והסרטונים לקורס הכשרת יועצי פנג שווי עדיין בעיצומו. מערך השיעורים המובא הוא בגדר הערכה בלבד ועל כן יתכנו שינויים במערך תוכנית הלימודים.

הקורס " כשהעיצוב זורם בכיוון הנכון" הינו קורס העומד בפני עצמו וכן כחלק מהקורס להכשרת יועצי פנג שווי. 

כל נרשם יקבל בדואר האלקטרוני את מערך התכנים לשיעורים.