מיני קורס- פנג שווי במעוף ציפור

מה הם חוקים קוסמיים? למי הם נועדו?

בואו ותענו לי בכנות, האם באיזה מסגרת לימודים כזו או אחרת  לימדו אותנו מה הם החוקים האוניברסליים המפעילים את האנושות?

זהו , שלי זה לא זכור.

אני מזמינה אתכם להשקיף מהצד אל חלק מהמסע האישי שלי ואולי תגלו שחלק מכם צעד באותם השבילים.

 אני מאמינה שמיליוני אנשים בתבל מחפשים אחר זהות עמוקה יותר. כזו שהיא יותר מאשר האישיות המוחצנת. על כן מצאתי לנכון לשתף אתכם בחלק מהחוויות לגלוי העצמי שלי.

איפה היינו עד עכשיו?

לפני הרבה שנים, כרוב בני האנוש ואף כולם בזמן זה או אחר שאלתי את עצמי שאלות עמוקות ומהותיות .  שעד אז לא התעכבתי כלל לשאול אותם.

גם אני חייתי במשך שנים בעיניים עצומות. כל קיומי הסתכם בכל אשר היה סביבי. כל אשר רציתי הוא לרכוש לעצמי מעמד כלכלי, חברתי ומקצועי וכן הדרכים להשגת היעדים שהצבתי לעצמי.

ביום שבו התעוררתי ושאלתי את עצמי מי אני? האם לקיומי יש מטרה או תכלית? מה תפקידי בעולם? האם יש אלוהים ?. באותו הרגע בו פתחתי צוהר אל האני הפנימי שלי, למעשה החלו חיי.  שעד אז היו בבחינת חיים בתוך עיוורון, חיים של אשליה.

מסע אישי.

במסע האישי שלי חקרתי בחנתי דתות ודרכי חיים שונות. אשמח לצרף אתכם אל אותם השבילים בחיפוש אחר האמת. לפסוע בבטחה ובאהבה אל האמת היחידה. שעיקרה נובעת מהקול הפנימי, האינטואיציה.  הלוחשת לכל  אחד ואחת מאתנו ואשר הולכת ומתחדדת מיום ליום במעבר שבין העידנים .

אחד הגילויים הראשונים שלמדתי הוא שיש חוקים קוסמיים המפעילים את היקום, שום דבר הוא לא מקרי.

החוקים אשר  מפעילים את בני האדם הם תוצאה של הסכמה למען סדר חברתי ותרבותי של כוכב הארץ. אותן נקודות בהם מסכימה האנושות כולה נקראת "חוק".  אלה שהוא רק חוק ארצי הבא לידי ביטוי במישור הגשמי של הקיום.

" חוק" ארצי הוא למעשה השתקפות חיוורת של חוקים קוסמיים. למשל את עונות השנה,  האנושות חילקה לארבעה תקופות.   חורף, סתיו, אביב וקיץ.  על מנת  שתהיה לנו הבנה של חוקים קוסמים גבוהים יותר. אלה ששום חוק ארצי אינו יכול לשנות את החוק הקוסמי . מאחר וכאשר החורף יגיע אין לשום חוק ארצי שליטה עליו. אין שום חוק היכול לשנותו. ברור עם כך שחוקים ארציים הנם השתקפות של חוקים רוחניים – או חוקי הטבע המוכרים לרובנו.

להביט על הטבע.

אם האדם ישכיל להביט סביבו, הרי שהטבע מגלה לנו את החוקים הקוסמים המפעילים את היקום ואת האדם. ורק אם נסכים לחיות על פיהם הרי שנוכל לאמץ וליישם חוקים במציאות האנושית .

עקרונות רוחניים אלה מנחים את האדם לחיות את חייהם בזרימה של החיים ולשוט אל חוף מבטחים . חוקים קוסמים אלה לא רק שהם מפעילים את היקום, אלה משפיעים גם על נפש האדם.

כל החוקים הרוחניים מתגלים לנו בשלב כלשהו בחיים, הן מתוך התנסות והן מתוך התחושה אשר מוכרת לנו כאינטואיציה. כל שעלינו לעשות הוא להיות קשובים לקול הפנימי, התבונה האינטואיטיבית .

תבונה אשר יודעת את כל הקיים, אלה שהאגו או ההיגיון לרוב מנסה לתעתע בנו למשוך אותנו לא להקשיב לקול הפנימי.

חוקי האין סוף.

סביר להניח כי מספר החוקים הרוחניים המפעילים את היקום הם בגדר של אין סוף .  ובכל זאת נכון לתקופת חיים זו, במעבר שבין העידנים יש בידינו מספיק  מידע כיצד עלינו בני האנוש להתיישר עם החוקים הקוסמיים, ואחת הדרכים היא הפילוסופיה של הפנג שווי.

חוק השינויים.

רבים מאתנו מעידים על שינויים בחיי היום יום. שינויים אלה באים לידי ביטוי בתחושות שונות כגון חוסר איזון, חוסר שלווה. תחושה כי הדברים אינם נעשים כתמול שלשום ואי נוחות כללית.

רבים מאתנו גם אינם מסוגלים להצביע על דבר  מסוים ולומר בוודאות כי דבר זה אינו כשורה. אלא תחושת חוסר הנוחות נובעת מתוך הבטן, תחושה אינטואיטיבית המעידה כי דבר מה משובש.

אכן תחושת חוסר הנוחות היא הסימן המובהק לכך כי שינויים אלה חלים על כל אחד ואחד מאתנו. אלה  שבינינו אשר חשים את חוסר הנוחות בצורה מסיבית יותר. אכן, שינויים קוסמיים משנים את התנודה האישית שלנו וכל המערכת המוכרת שבה פעלנו משתנה. דבר היוצר את חוסר הנוחות הזמנית. השינויים האנרגטיים משפיעים גם על הגוף הפיזי על מנת שתהיה לו היכולת לשאת את התנודה החדשה.

להתגמש כמו הבמבוק.

לעיתים קשה ליישם את חוק הגמישות. המוח האנושי מיד מודיע לנו כי אם ננהג בגמישות החברה תקבל אותנו כטיפשים, כחסרי עמוד שידרה וחלשי אופי.  והמודעות העצמית של האדם ,זו הנובעת מהעוצמה הפנימית של האדם, היא לדעת לעשות את ההבחנה בין מצבים שניתנים לשינוי לבין אלה שלא ניתנים לשינוי. מתי עלינו להתכופף ומתי עלינו לעמוד זקופים.

אלה המגלים נוקשות ומסרבים לקבל אל חייהם התנסויות אלה הם הסובלים יותר. אלה המוכנים להרכין את ראשם ולקבל התנסויות מתוך הבנה כי כל התנסות או חוסר צדק הנגלה לעינינו היא בעלת תכלית גבוהה יותר של הקיום.  אנשים אלה יוצאים מחוזקים יותר מכל התנסות.

חוק הגמישות- לדגומה , כאשר אנו נוסעים בכביש ומישהו נוסע ישר לכיווננו. אנו יכולים לבחור לנהוג בנוקשות ולומר " הוא לא נוהג כחוק" ואז התוצאה היא שנתנגש בו.  ואילו אם נחליט ליישם את חוק הגמישות, אנו נקפוץ הצידה בכך שנהיה גמישים, קרוב לודאי שנינצל.

חופש הבחירה.

כל היצירים על פני כוכב הארץ ניחנו באינטליגנציה אך רק לבני האנוש יש את "חופש הבחירה".

חוק הבחירה החופשית הוא מורכב לכאורה ומאידך הוא פשוט בתכלית הפשטות. לכולנו , לכל בני האנוש יש חופש בחירה, אלה שאנו לא תמיד מבינים את משמעותו. אז לא אין לנו חופש בחירה מוחלט. אין לנו את האופציה לקום מחר בבוקר ולהיות בפסגת העולם. אין לנו את האופציה לממש את כל השאיפות של חיינו. מאחר ויש לנו נסיבות קארמתיות, המשפחה אליה נולדנו, נתוני הלידה, מקום הלידה כל אלה לא ממש נתונים לבחירה החופשית.

כל חיינו  אנו נמצאים במצב של קבלת החלטה , אנו יכולים לבחור בחירות אין סופיות. חלק מהבחירות הללו נעשות במודע , אחרות שלא במודע . אלה הנעשות במודע הן בחירות יום יומיות, לצאת מהמיטה, מה לאכול, לאן ללכת וכדומה. בכל החלטה שניקח ניתן לשער גם את התוצאה. כאשר אנו מקבלים החלטות מתוך הקול הפנימי, התת מודע אנו מבקשים התנסויות לחיינו אשר במודע אולי  לא היינו בוחרים. כגון מערכת יחסים מעוות או קשה, סוג של אנשים אשר איננו מעוניינים בקרבנו . אלה התנסויות אשר אנו מושכים לחיינו על מנת שדרכם אנו נלמד ונצמח למרות שהבחירות לא נעשות במודע.

חוק האחריות.

מגיל שלוש בערך אנו שומעים ללא הרף את המשפט תהיה אחראי. תיקח אחריות, וככל שאנו מתבגרים אנו לומדים בדרך זו או אחרת שלכל פעולה יש תוצאה. וכי אנו גם אחראים לאותה התוצאה בעקבות הבחירות שעשינו.

לעיתים קרובות מרבית האנשים נוהגים להשליך את האחריות על אחרים, להתקרבן בשפה של הרוחניקים.  לעיתים קרובות נשמע טעונים " הממשלה אשמה במצב שלי". " הבוס שלי נוקשה" " בן הזוג שלי לא מבין אותי" . וכך נוצרת באדם תחושת אומללות וקורבנות. והתוצאה היא הצורך של האדם לקבל חיזוקים מהסביבה על התחושות והרגשות האלה. כאילו יש צורך להנציח את האומללות והקורבנות.

עד אשר האדם מחליט להסתכל על העולם דרך משקפיים  ורודות. לנתח את הנסיבות לבחירות שלו ומתחיל לקחת אחריות על התוצאות. תהליך זה נקרא מודעות עצמית, וזהו תהליך ארוך ולעיתים אך מייגע.

וכאשר התהליך הזה מתחיל זה כמו לעלות לכביש מהיר שאין ממנו חזרה, אלה להמתין ליציאה הבאה.

היכן זה פוגש אותי?

בסרטונים נגענו על קצה המזלג בכמה וכמה חוקים קוסמיים שאם נרצה או לא הם משפיעים על חיינו בכל הרמות, והסיבה שצאתי לנכון להביא תכנים אלה לידיעתכם היא כיצד כל החוקים האלה באים לידי ביטוי בפנג שוואי וכיצד ניתן לנתב חוקים אלה שיפעלו עבורנו ולא נגדנו. אחד מהמטפלים שלי פעם אמר " מרבית האנשים עושים הכל להימנע משיהיה להם רע, מעטים האנשים שעושים משהו על מנת שיהיה להם טוב",

כשהתלמיד מוכן, המורה מופיע!

מיני קורס המוגש לכם במתנה ובאהבה רבה היא על מנת שתהיה לנו אפשרות לראות וללמוד כיצד הכל ביקום מחובר אחד לשני וכי כל החוקים הקוסמיים החלים על כל בני האנוש, משפיעים על כל אחד ואחת מאתנו, וכאן נשאלת השאלה, יצד ניתן ליישם ולהיות בזרימה עם החוקים האוניברסליים? כיצד החוקים הקוסמיים מתקשרים לפנג שווי, ויתרה מכך כיצד השימוש בעקרונות הפנג שוואי מאפשר לנו להיות בזרימה עם החוקים הקוסמיים.