עידן 9 והמעברים בין העידנים!

ומה זה אומר?

כשחוכמה עתיקה פוגשת עידן חדש

מכניסים הביתה 5000 שנות חוכמה נשגבת...

סרטוני הדרכה לעידן 9 והמעברים

בנקודת זמן זו

השינויים מתחילים אצלך בבית

בהנחה לזמן מוגבל

במחיר סמלי וחסר תקדים

בתמיכה לאורך הקורס

ליווי צמוד לכל מתמחה

בסרטוני וידיאו

למידה מהבית דרך שיעורים מוקלטים

מתחילת שנת 2020 ועד עצם היום הזה, הם שנים שירשמו בהיסטוריה האנושית כשנים משמעותיות, מהפכניות שהביאו לחיינו שינויים בלתי פוסקים שנכפו עלינו מכורח המציאות.

כל תפיסות החיים, כל התובנות, אורח החיים להם היינו מורגלים השתנו ומשתנים ללא הרף. את מקומם ממלאים פחד, חרדה, חוסר וודאות, בלבול, חוסר אונים כאוס, וכולנו תחת תחושות קשות של " לאן כל זה מוביל?"

הכל מתחיל "בבית" שלך!!!

לצאת מהכאוס- להשתחרר מהכבלים!!!

מהו פשר הדבר?

עידן האש, עידן 9 הינו עידן בעל אנרגיות שונות מכל מה שידענו עד כה. 

עידן 9 זהו העידן האחרון במחזוריות של 180 שנים על פי מערכת הזמן של הפנג שוואי, ובשל היותו יסוד האש הוא מנקה, מטהר ומפנה את האנרגיות הישנות על מנת להכניס אנרגיות חדשות לכוכב הארץ.

לקריאה על המעבר שבין העידנים : 

המעברים שבין העידנים מציב כל אחד מאתנו במצבים המערערים את שלוות החיים באופנים שונים.

רבים מאתנו חווים סיומות של מערכות יחסים, פיטורים, חוסר אונים, חרדות קיומיות, חוסר מיקוד, חוסר יציבות, בעיות שינה וכל התופעות האלה משבשות את החיים עד לכדי כאוס.

והיכן זה תופס אותך?

חרדה קיומית? חוסר אונים? כאוס? חוסר מיקוד? חוסר יציבות? אכזבות? פיטורים? פרידות? תשישות? חוסר שביעות רצון? חוסר הגשמה עצמית? תקיעות? פיטורים? מריבות עם בני הזוג?

ולכן, זהו בדיוק הזמן לנטוע " שורשים" על מנת לחזק את עצמך ולצלוח את התקופה ביתר קלות ואף ליצור את המרחב והמקום שיתמוך בך, המקום בו יחבק ויזמן לך את הרוגע והשלווה, מקום בו האנרגיה תעצים את כושר השיפוט לקבלת החלטות מושכלות, המרחב בו יאפשר העצמה אישית ורגשית וכמובן תמיכה לגוף הפיזי ,הימנעות ממחלות ובריאות איתנה. 

ואם הגעת עד כאן, יש לי מסר אישי עבורך!!!

המסמך הזה הוא קריאת ההשכמה של היקום אליך. האמת נוקשת לך בדלת.

זכינו  לחיות באחת התקופות המרתקות, ומאידך בתקופה מאתגרת ולא פשוטה. וזה בדיוק הזמן להכניס הביתה 5000 שנות חוכמה אשר בעבר הייתה מוסתרת מפשוטי העם והיתה נחלתם של בני אצולה, קייסרים, שליטים והאליטות.  בעזרת הידע הזה היתה להם אפשרות לשלוט באנושות כולה ולשמור את פשוטי העם בבורות מולטת. ובכך למנוע מהם לממש את הזכות המולדת והאנושית לחיות את החיים במלואם ולהפיק מהחיים את המיטב. 

לא עוד!

במעבר שבין העידנים , האנושות כולה מתעוררת אל האמת, והאמת מרימה את ראשה ומתגלה ביתר שאת לכל מי שמבקש אותה, למעשה היא נוקשת בכל דלת ומבקשת להתגלות במלוא תפארתה. 

הידע שבעבר היה נחלתם של יחידי סגולה היום הוא נגיש וגלוי לכולם. 

במיוחד בשבילך ארזתי ידע, ותק וניסיון של שלושה עשורים לקורס מעשי , חוויתי ושימושי בו ניתן בקלות ליצור את מרחב המחייה שיצור את " חלקת האלוהים הקטנה שלך".

בעזרת סרטוני ההדרכה " עידן 9 והמעברים" נקבל כלים משמעותיים על מנת לקבל בברכה את עידן 9, שהוא מאוד משמעותי ועוצמתי מבחינה אנרגטית. 

מערכות יחסים

השכלה

שפע

צמיחה

קריירה

מוניטין

בריאות

משפחה

כל זה אפשרי בעזרת שינויים קטנים במרחב הביתי שלך.

לאחר שנים של לימוד, חקירה ויישום עקרונות של הפנג שווי,  אני מזמינה אותך לחוויה מעשירה שתהווה עבורך את ההשקעה הטובה ביותר והמתנה היקרה ביותר שחלמת עליה.

חשיפה של כלים עוצמתיים שבעזרתם יחול שינוי משמעותי ומהותי בחייך ובחיי סובבים אותך.

זה הרבה יותר קל ושפוט ממה שנדמה לך.

בפנג שווי לא צריך להאמין- פנג שווי צריך להבין.

מה תלמדו בסרטוני ההדרכה?

מהו עידן 9 וכיצד הוא משפיע על כוכב הארץ?

מה הן ההשלכות של העידן ברמה הקולקטיבית והאישית?

וכיצד אנו נערכים לקבל את העידן החדש?

מה זה מערכת "הכוכבים המעופפים" ומה הם מחזורי הזמן באומנות הפנג שווי?

כיצד מחזורים אלה משפיעים עלינו ועל הבתים שלנו?

וכיצד ניתן לעצב את הבתים שיכילו בברכה את האנרגיות של עידן 9?

ובשנת 2024 מה תהיינה ההשפעות האנרגטיות של העידן בשילוב עם האנרגיות של השנה החדשה?

וכיצד כל השינויים האלה משפיעים עלינו ברמה האישית?

מה מעניק הקורס?

1

תוצאה סופית

מה מעניק הקורס

אנו נחשפים למיידעים על המגמות של עידן 9 שימשך עד שנת 2024.

כל אשר הכרנו עד כה בעידנים הקודמים משתנה לנגד עינינו ואנרגיות חדשות תופסות את מקומם. ההשפעות של 9 הינן על כל המבנים מסביב לכוכב הארץ ומהווהות טרנספורמציה  ברמת התודעה הקולקטיבית והאינדיווואלית.

המגמות של העידן המתאפינות מקואה מספר 9, ומה הן השפעתן על המבנים שונים ביחס לשנת הבנייה והדיירים.

2

תוצאה סופית

המגמות של עידן 9

הכנת הבית או המבנה בהתאם למגמות של עידן 9 ויצירת כלים בשילוב המבנה עם הטופוגרפים מסביב למבנה.

יצירת כלים שיכילו את האנרגיות התומכות בסקטורים השונים על פי מערכת הכוכבים המעופפים,  לזימון אנרגיה תומכת באספקטים השונים של חיינו.

שימוש מושכל באלמנטים של חמשת היסודות ליצירת תמיכה קוסמית ואישית לבית והדיירים.  

 

3

תוצאה סופית

תוצאה סופית

2024- עידן 9 ושנת הנמר

שילובי האנרגיות של עידן 9 וכן האנרגיות של שנת הנמר יוצרים שילובי כוכבים המובילים כוחות חיוביים וכוחות שליליים. התנועתיות הדינאמית של שילובי הכוכבים השפעתן חלה על כל הסקטורים בבית או המבנה.

נלמד מה הם הסקטורים המבורכים לעידן 9 וכן בשנת 2024 בשנת הנמר, וכן נלמד למתן או למגר השפעות שליליות בסקטורים בהתאם לנדרש בעזרת חמשת היסודות. 

רוצה לדעת עוד?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

למי מתאים הקורס?

1

למודעים שמשהו משתנה בעולם!

הרגישים לאנרגיות המשתנות ללא הרף, ואיתם גם אורח החיים שהינו רגילים אליהם בעידנים הקודמים.

לאלה המחפשים את האמת והבהירות לשינויים הבלתי פוסקים בשנים האחרונות. 

לאלה שיודעים שאמיתות קוסמיות הוסתרו מהאנושות במשך דורות, וצמאים לחזור לטבע האמיתי של בני האנוש. 

 

2

למטפלים הוליסטיים בשיטות שונות

מטפלים הוליסטים כגון מורי יוגה, NLP, דמיון מודרך, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, הומופטיה, ארומוטרפיה, רייקי, חשיבה חיובית, מנטורים לחיים, מנטורים לעסקים, מטפלים בהפרעות קשב וריכוז, מטפלים זוגיים  ועוד המעניקים למטופלים את מיטב הכלים שברשותם, ומודעים לחשיבות ההשפעות שיש בבית על מנת שיהווה כלי מכיל לאיזון שהם מבקשים בחייהם. 

3

מעצבים ואדריכלים

מעצבים ואדריכלים מוכשרים שיוצרים מבנים מרשימים ועוצרי נשימה ביופיים, אך בעיצובים אלה לא תמיד נלקחים בחשבון הצרכים האישיים ואורח החיים של הדיירים.

רכישת הידע שבקורס יאפשר למעצבים ואדריכלים להתחשב בצרכים המיוחדים של הדיירים ויאפשר עיצוב שיתמוך בדיירים בכל האספקטים של החיים. 

 

4

לאלה המטורפים על עיצוב ודקורציה

היודעים שלכל פריט, צבע וצורה יש השפעה אנרגטית על חיינו. אלה המחפשים את היופי המודרני בשילוב עם האלמנטים של הטבע. אלה שמעריכים את הקיום שמאפשרת אלילת האדמה " גאיה" ומוקירים את השפע הבלתי נדלה שמספק היקום. אלה שמבקשים לזרום עם האנרגיה והחוקים הקוסמיים ולא נגדם.

עכשיו במחיר סמלי בלבד!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ההשקעה שלך, 90 ש"ח בלבד

  • קורס און-ליין שמאפשר למידה חווייתית מבלי לצאת מהבית אצלך במסך.
  • כל מתמחה מתקדם על פי הקצב שלו.
  • ללא תלות באילוצים של זמן ומקום.
  • מהמחשב או הנייד האישי.
  • בהנחה לזמן מוגבל. 

אל תחסמו את הפנג שווי, הוא בא בטוב.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

הקורס מתאים גם למתחילים ללא ידע קודם!!!

הצטרפו עכשיו ותקבלו גישה מיידית לקורס!!!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

לבנה גבריאל

אל תחסמו את הפאנג-שווי, הוא בא בטוב. אל אומנות הפאנג שוואי הגעתי מתוך מצוקה והתרסקות אישית בחיי. באותה תקופה, השאלה העיקרית ששאלתי "למה דווקא אני?" ושם בדיוק התחיל מסע חיי בחיפוש אחר תשובות לשאלות שהיו ברומו של עולם. מאחר ולשכל הישר ולרפואה הקונבנציונלית לא היו תשובות, מצאתי את עצמי חוקרת ולומדת שיטות הוליסטיות, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, מודעות עצמית, פילוסופיה של היהדות (קבלה), בודהיזם, פרחי באך, ארומתרפיה ורייקי. כשנתיים לאחר אותה חוויה, עם שלל המידע שרכשתי, הצלחתי לעמוד על רגליי ולחזור לחיים – נקודת הזינוק למסע חדש בחיי.

עם כל שיטות הריפוי שלמדתי ולימדתי, עדיין הייתה חסרה לי איזו פיסה בפאזל. חיפשתי כלי משלים עבור התלמידים שלי, וכך נחשפתי אל אומנות הפאנג שוואי, שהעקרונות והפילוסופיה שלה השלימו את מנגינת היקום עבורי. גילתי שאדם יכול לשפר את תפיסת עולמו, לשנות דפוסי החשיבה והתנהגות אך לשם כך הוא צריך שתהיה לו תמיכה. ותמיכה שכזו יכולה לבוא לידי ביטוי רק במקום בו הוא מבלה וחי את רוב שעות היום, בבית.

עיצוב ואדריכלות – תחומים שינקתי מבית ההורים ומארץ הולדתי, דרשו גם הם את זכות הקיום. כיוון שמטבעי אני נוהגת לרדת לעומקם של דברים, חקרתי ובחנתי את עקרונות הפאנג שוואי בגישות ובהיבטים המעמיקים ביותר, וכך הגעתי אל "הפאנג שוואי הקלאסי". השילוב של הידע ההוליסטי עם אהבתי לעיצוב, יצר את החיבור המנצח עבורי ועבור התלמידים שלמדו במסגרות שונות, כולל מכללות לעיצוב באזור השפלה והדרום בקורסים לפאנג שוואי בכל הרמות.

בשנת 2004, כאשר האנושות נכנסה לעידן החדש, אספתי את כל הידע לספר ייחודי בעל ערך רב בו כלולים כל העקרונות והפילוסופיה של האסכולות הקלאסיות בפאנג שוואי.  אלא שלחיים היו תוכניות נוספות עבורי, והם הביאו אותי לעבור ולחיות בקליפורניה, ארצות הברית. שם, במסגרת עיסוקי הן בשירות לאדריכלים, מעצבי פנים ואנשי תעשיית הבידור והקולנוע והן כיועצת לחברת השקעות בתחום הנדל"ן בחוף המערבי, רכשתי ניסיון רב ערך בתחום.

שימשתי כיועצת פאנג שוואי בבתים ובתי עסק, ביניהם חברה למעליות, רשתות שיווק, חנויות בגדים, סטודיו לצילום, מכוני יופי, קליניקות, מסעדות, משרדי נדל"ן, בית ספר לרפואה משלימה, חנויות תכשיטים, חברת הוצאה לאור, וכמו כן עסקתי בעיצוב ויעוץ בבתים פרטים – משלב התכנון עד סיום הבניה.

היום, ממרום גילי, אני רואה חשיבות עליונה בהעברת כל הידע שצברתי באומנות הפאנג שוואי לדורות צעירים של מעצבים. להחזיר עטרה ליושנה. אני קוראת לך לגעת ולדעת, וללמוד אומנות מדהימה זו, שתהווה כלי מעצים ביותר ויעלה אותך ל"אני" הגבוה ביותר של עצמך, מהבחינה האישית והעיצובית.

עכשיו במחיר סמלי!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

ההשקעה שלך, 90 ש"ח בלבד

תלמידים ולקוחות אומרים עלינו!!!

מעוניין/ת לשמוע עוד?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם