פנג שוואי למעצבים ואדריכלים

גם תכנית אדריכלית מושלמת, לא תזוז בלי אנרגיה טובה!

כשחוכמה עתיקה פוגשת עידן חדש- מכניסים הביתה 5000 שנות חוכמה נשגבת!

פנג שוואי למעצבים ואדריכלים, חברים וקולוגות יקרים!

במידה והגעתם לדף הזה, סביר להניח שאתם במקצוע הנכון. המקצוע שגורם לכם להתעורר כל בוקר בתחושת שליחות. מקצוע שגורם סיפוק והנאה. מקצוע  המאפשר לחלומות של אחרים להתעורר לחיים.  

אך יחד עם זאת, באוקינוס של מעצבי פנים, כיצד אנו מבדלים עצמינו מבחינה מקצועית?

מה הוא הערך המוסף שאנו מביאים ללקוחות שלנו?

בנוסף, כיצד אנו מתאימים את העיצובים שלנו  לעידן החדש בו עולם העיצוב משתנה ללא הרף?

ומהו העידן החדש?

כידוע, כולנו עדים לשינויים החלים בחיינו. שינויים הנכפים עלינו מכורח התקופה שהחלה בסביבות שנת 2020 ונמשכת עד עצם היום הזה. 

שינויים אלה נובעים בגין המעברים שבין עידן הדגים לעידן הדלי, וכן בשל המעבר של כוכב הארץ והאנושות כולה ממימד 3- למימד 4-5.  אנרגיות עוצמתיות נכנסות לכוכב הארץ ומשנות סדרי בראשית. כל אשר הכרנו עד כה בכל המישורים של החיים משתנה ללא הרף ומקבל תפנית.

ומאחר ובאומנות הפנג שוואי עסקינן, בואו ונראה מה אומרים המלומדים הסינים על התקופה בה זכינו לחיות. 

עידן 9 והמגמות העיקריות

כפי המוסבר בסרטון, על פי מוטיב הזמן של אומנות הפנג שוואי בפברואר 2024 האנושות כולה נכנסה לעידן 9 הנקרא גם עידן האש. עידן שהמגמה העיקרית שלו היא התעוררות רוחנית קולקטיבית ואישית. ללא ספק, תודעה חדשה וגבוהה יותר נכנסת לכוכב הארץ,  ואנו חווים שינויים בכל המישורים של החיים. 

עידן 9 בפנג שוואי

אי לכך , בתקופה זו אנו עדים לתופעות טבע יוצאות דופן בכל העולם .  שריפות של שטחים במימדיים ענקיים, מלחמות, פנדמיות, חילופי שלטונות, במילים אחרות, לעיתים יש תחושה של כאוס בלתי נשלט. 

ובשל כל התופעות האלה , האנרגיות והתופעות של העידן החדש טרפו את כל הקלפים. לא רק בתחום הרפואה, הקריירה, הלימודים, המימוש וההגשמה, אלא גם בתחום עיצוב הפנים.

השינויים האנרגטיים ברמה הקולקטיבית

בעקבות השינויים החלים ברמה האוניברסאלית אנו עדים לתודעה חדשה, כל התובנות, תביות החשיבה וההתנהגות, סדרי העדיפיות של האדם משתנים. אנו עדים להתעוררות רוחנית ברמה הקולקטיבית וכמובן ברמה האישית. יותר ויותר אנשים מחפשים תשובות בתורות שעד כה היו " מיסטיות" וכיום הן נגישות יותר מתמיד. חיפוש אחר האמת הקוסמית, ולא כפי שהיתה מוכרת לנו במשך דורות על גבי דורות. 

מעבר לכך, מערכות עליהם סמכנו, קורסות כמו בניין קלפים בזו אחר זו. שקרים והונאות מתגלים, והאמת צפה ועולה. כל אלה מביאים את האנושות לחקירה ולחיפוש בלתי פוסק אחר האמת. 

השינויים האנרגטיים ברמה האישית

ראוי לציין שגם ברמה האישית כל אחד ואחת מאתנו חווה את השינויים באופן שונה. רבים הם האנשים המעידים על חוסר יציבות בחייהם ( כמו יסוד האש שהיא לא יציבה) חוסר ווודאות, פחד, חרדה, בלבול, חוסר אונים, חוסר מיקוד, כאוס, וכמובן תופעות שבאות לידי ביטוי ברמה הפיזית, כגון חוסר שינה, כאבים, חוסר אנרגיה ואכן תחושה של " רעידת אדמה"

ללא ספק תקופה מרגשת ומאתגרת. 

Where Design Meets Emotion

יתר על כן, בעקבות כל זאת, היום להבדיל מהעבר, אנשים כבר יודעים שכל דבר ביקום זה אנרגיה. הם מבינים איך הרוח משפיעה על החומר, הם מפתחים מודעות ורגישות לסביבה ולמרכיביה. וכן מושפעים מאוד מכל מה שסובב אותם, צבעים, חומרים, צורות, טקסטורות.

בסיכומו של דבר, יותר ויותר אנשים מבקשים לעצב את הבית, חלל העבודה באופן שיאפשר זרימה נכונה וטובה של אנרגיה. שעיצוב הבית יתמוך בדיירים, להעצמה אישית, מערכות יחסים הרמוניות, בריאות, שגשוג ועוד. 

תוסיפו אנרגיה תומכת לעיצוב שלכם!

מערכות יחסים

השכלה

שפע

צמיחה

קריירה

מוניטין

בריאות

משפחה

והיכן זה פוגש אותנו המעצבים?

בשל כל הצרכים של הלקוחות שלנו כיום, אנו מגלים שיש פער ענק בין התכנים והתאוריות שלמדנו במכללות . ועל מנת לתת מענה  לצרכים  והדרישות של הלקוחות עלינו לשנות טקטיקה באופן שיתרום לרווחתם של הדיירים. 

על כן, בראש ובראשונה אנו המעצבים חייבים לתת התיחסות לרוח יותר מאשר לחומר, על מנת לעצב  חלל המאפשר לאנשים לחוש נינוחות, הרמוניה, שלווה, בריאות, שקט וריכוז. 

בעקבות כל השינויים, בעידן החדש עיצוב על פי  הפנג שוואי הפך לרלוונטי יוקרתי ונדרש יותר מאי פעם. 

לימודי עיצוב פנג שוואי קלאסי אצלך במסך

למקרה ורצית, אך מכל מיני סיבות דחית את לימודי הפנג שוואי

כעת זו ההזדמנות שלך!

הקורס המקיף ביותר

ללא אילוצים של פקקים וחניה

בהנחה לזמן מוגבל

הנחה משמעותית לזמן מוגבל

בליווי צמוד

ליווי צמוד לכל מתמחה

ללא סיכונים

החזר כספי מלא במידה ואינך מרוצה

יש לי חדשות ממש משמחות!
לאור בקשות של אנשים מכל הארץ וגם מחו"ל,
ארזתי עבורך קורס ייחודי באומנות הפנג שוואי, במתכונת דיגיטאלית ובשפה העברית.
כולנו כבר יודעים שכל מה שקיים ביקום, בנו, בצמחים, בדומם הינו אנרגיה, ואנרגיה היא תדר, היקום משדר תדרים, השאלה היא האם אנו יודעים לפענח אותם תדרים או אולי הקליטה משובשת? ואולי אנו לא יודעים לשדר את התדרים הנכונים?
ובכן חברים, שנים של חכמה נשגבת התמזגו ויצרו את אומנות הפנג שוואי הקלאסי שעל פי העקרונות והטכניקות של אומנות זו אנו לומדים לדבר עם היקום בשפה שהוא מבין.

פנג שוואי סוכן המכירות שלך!

יתרה מכך, בואו נודה בזה, להביא פרויקטים בתחום עיצוב פנים זה לא דבר קל.

הואיל והשיווק בפייסבוק לא עובד לכל אחד. וכן, גוגל מצריך תקציבי פרסום של אלפי שקלים. ולכן רוב הפרויקטים שנכנסים, מגיעים מפה לאוזן. ומה זה מצריך מאתנו המעצבים?

להמשיך ולבסס את המוניטין,  להפוך כל פרויקט וכל לקוח שכבר נתנו לו שירות, לסוג של סוכן מכירות, שיקל עליך  במלאכת השיווק והמכירה.

"כשהעיצוב זורם בכיוון הנכון"

על כן, הקורס הזה יאפשר לך זרימה בלתי פוסקת של לקוחות לעסק הודות לייחודיות שלו ולתוצרים האיכותיים שהוא מאפשר לייצר.

ואל לנו לשכוח שבתקופה מאתגרת זו בה אנשים רבים חשים חוסר וודאות, חוסר יציבות, חרדות קיומיות, קשיים בפרנסה, קשיים במערכות זוגיות. אנחנו נהיה אלה שנושיט את היד וניצור עבורם את חלקת האלוהים שאליה הם תמיד ישמחו לחזור. 

וזה אומר, שהעיצובים שלנו מוכרחים להיות ברמה הכי מקצועית. הכי עדכנית וגם קולעת לטעמו ורווחתו של הלקוח. ואת זה בדיוק מאפשרת אומנות פנג שואי,  כך שהבידול  חייב להיות היתרון שלנו על אחרים.

אז… לא היית רוצה שיתאהבו בבית שעיצבת?

החדשות הטובות הן: גם בלי פנג שוואי יזרמו אנרגיות בבית.

החדשות הרעות, הן לא תמיד יזרמו בכיוון הנכון.

במיוחד בשבילך!!!

הודות לכך ארזתי עבורך ידע , ותק וניסיון של שלושה עשורים, לקורס מעשי , חוויתי ויישומי.

קרוב לשלושה עשורים למדתי וינקתי את סודות המקצוע אצל טובי המורים בארץ ובחו"ל. במהלכן של שנים אלה חקרתי, חפרתי, עיצבתי ויישמתי את אומנות הפנג שוואי באופן מעשי. ומתוך שנים של ניסיון מעשי בניתי תוכנית קורסים ייחודית המצעידה את המתמחה צעד אחר צעד ברזי אומנות הפנג שוואי הקלאסי. אני עשיתי עבורך כברת דרך בפנג שוואי. על כן בקורסים האלה יצרתי עבורך תוכנית ייחודית כך שבסיומו של הקורס יהיה באפשרותך לעצב בתים, מבנים, נכסים ומשרדים שיצרבו בתודעה של כל הנוגעים בדבר. 

הזמנה אישית

על כן, אני מזמינה אותך לחוות יחד איתנו חוויה מעצימה ומעשירה.
32 שיעורים גדושים בידע מעשי ומעשיר המשלב את גישת העיצוב המערבי עם תורות המזרח, ארגז כלים מקצועי שישדרג את היכולות העיצוביות שלך בכמה רמות. ואי לכך, יבדל אותך בעולם העיצוב.

זו בהחלט השתלמות מקצועית שאסור לפספס.

למה הקורס הזה?

  • קורס און-ליין שמאפשר למידה חווייתית מבלי לצאת מהבית אצלך במסך.
  • מהמחשב או הנייד האישי.
  • שיעורים מוקלטים המצעידים כל מתמחה צעד אחר צעד.
  • קורס גדוש בידע וכלים יישומים, כל המידעים והסודות שצברתי בשלושה עשורים מועברים במהלך הקורס ואחריו. 
  • הקורסים מגיעים ישירות לתיבת הדואר שלך מיד לאחר ההרשמה והתשלום.
  • מערכת ניהול נוחה וידידותית.
  • צפיה בשיעורים המוקלטים בזמן החופשי וללא הגבלה בזמן. 
  • לווי אישי לכל מתמחה בכל הרמות.
  • בהנחה לזמן מוגבל. 
  • ללא סיכונים: החזר כספי מלא במידה ואינך מרוצה.  ( לאחר השתתפות בשניי השיעורים הראשונים). 

ואם הגעת עד כאן, יש לי מסר אישי עבורך!

המסמך הזה הוא קריאת ההשכמה של היקום אליך. האמת נוקשת לך בדלת.

זכינו  לחיות באחת התקופות המרתקות, ומאידך בתקופה מאתגרת ולא פשוטה. על כן, זה בדיוק הזמן להכניס הביתה 5000 שנות חוכמה. אומנות הפנג שוואי שבעבר הייתה מוסתרת מפשוטי העם והיתה נחלתם של בני אצולה, כיום הינה מבוקשת ויוקרתית יותר מתמיד. זאת ועוד, אומנות זו מאפשרת לנו המעצבים  לממש עבור לקוחותינו   את הזכות המולדת והאנושית לחיות את החיים במלואם ולהפיק מהחיים את המיטב. 

ואם הגעת עד כאן, סימן שנבחרת.

הקירות מדברים פנג שוואי- הגיע הזמן שנבין מה הם אומרים!!!

עכשיו במחיר השקה חסר תקדים!!!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מחיר רגיל 4.800. שח

ההשקעה שלך, 2.800 שח

רוצה שהדברים יזרומו בכיוון הנכון?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מה תלמדו בקורס?

מעבר לכל היתרונות ברכישת הקורס, עכשיו גם בונוס שווה במיוחד.  הבונוס הזה משנה חיים. 

קורס בשווי של 1.800 ש"ח מוגש באהבה במחיר חסר תקדים לרוכשי הקורס "כשהעיצוב זורם בכיוון הנכון" ומהווה השלמה בעלת ערך בלתי נדלה לכל מתמחה.

קורס נוסף בו נחשף לענף אחד מתוך מערכת גדולה יותר. פורמולה המבוסת על תאריך הלידה ובעזרתה נלמד להכיר את עצמנו באופן ששום מערכת לא עומדת בפניה.

פורמולה בה נלמד לזהות את האנרגיה העיקרית המשפיעה והמניעה אותנו. וכן בהתאם נלמד על אלמנטים המחזקים והאלמנטים המחלישים, הצבעים התומכים בנו. אך עיקר עיקרה של הפורמולה חושפת את ארבעת הכיוונים המטיבים איתנו בהם נמקם את הפונקציות החשובות של דלת כניסה, חדר שינה, ראש מיטה, כיוון ישיבה ועוד.

אחת הפורמולות העוצמתיות המניבות תוצאות מדהימות במהירות בזק. ולעיתים השימוש בפורמולה זו הינה מספקת על מנת להשיט את ספינת חיינו לחוף מבטחים.

אסור לפספס את ההזדמנות!!!

עכשיו במחיר חסר תקדים!!! לרוכשי הקורס "כשהעיצוב זורם בכיוון הנכון"

מחיר רגיל 1.800 ש"ח

ההשקעה שלך, 432 ש"ח בלבד

גם אני רוצה לגלות את הסודות של המצליחנים.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

למי מיועדים הקורסים?

1

אנשים המעונינים להרחיב את הידע הרוחני

בעידן הנוכחי כולנו עדים להתעוררות רוחנית ברמה הקולקטיבית. אמיתות רבות צפות ועולות וביניהן אומנות הפנג שואי מקבלת את הכבוד הראוי לה. 

 יותר ויותר אנשים מבקשים כיום לעצב את הבית או חלל העבודה הקריירה, הלימודים, המימוש וההגשמה באופן שיאפשר זרימה נכונה של אנרגית החיים בחלל (הצ'י).

כי היום, להבדיל מבעבר, אנשים כבר יודעים שכל דבר ביקום זה אנרגיה. הם מבינים איך הרוח משפיעה על החומר, מפתחים מודעות ורגישות לסביבה ומרכיביה ומושפעים מאוד מכל מה שסובב אותם – צבעים, צורות, חומרים, טקסטורות….

והפנג שואי מלמדת בדיוק את זה. 

2

למטפלים הוליסטיים בשיטות שונות

מטפלים הוליסטים כגון מורי יוגה, NLP, דמיון מודרך, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, הומופטיה, ארומוטרפיה, רייקי, חשיבה חיובית, מנטורים לחיים, מנטורים לעסקים, מטפלים בהפרעות קשב וריכוז, מטפלים זוגיים  ועוד המעניקים למטופלים את מיטב הכלים שברשותם, ומודעים לחשיבות ההשפעות שיש בבית על מנת שיהווה כלי מכיל לאיזון שהם מבקשים בחייהם. 

מטפלים הוליסטים המבינים שכל שיטות הטיפול מקבלות חיזוק רב ערך ממרחב המחייה בו המטופלים מבלים את מרבית שעות היום. 

כיום, יותר ויותר מטפלים הולסיטים לומדים פנג שואי על עצמת ליצור עבור הלקוחות שלהם את " כלי" הקיבול ללקוחות שלהם, להצלחה ותוצאות טובות יותר. 

3

מעצבים ואדריכלים

מעצבים ואדריכלים המודעים לכך שכל אשר למדנו במכללות לעיצוב, איבדו רלוונטיות וכי כיום לא מספיק ליצור עבור הלקוחות מבנים מרשימים ועוצרי נשימה, הלקוחות שלנו רוצים בית עם " נשמה".

אומנות הפנג שוואי מלמדת אותנו  ליצור חלל המעורר שלווה, רגשות, הרמוניה, ובית המקבל אותנו בברכה בבואנו ובצאנו מהבית.

וכדי לעצב חלל שמאפשר לאנשים לחוש נינוחות, הרמוניה, שלווה, שקט וריכוז,

אנו המעצבים חייבים לתת התייחסות לרוח, לא פחות מאשר לחומר.

ואת זה בדיוק מלמדת תורת הפאנג שוואי!

 

4

 הכשרת יועצי פנג שואי

העיסוק בפנג שואי מיועד לכולם, אצלינו אין " שיחות התאמה" ולבטח אין " מבחני כניסה". אם המסמך הזה הגיע לידך, סימן שהיקום " בחר "אותך" להיות אחד או אחת מה- Selected Few.


"כשהתלמיד מוכן, המורה מופיע". בעידן החדש רבים מגלים התענינות בתורות עתיקות ודרכי טיפול הוליסטיים, ואכן אומנות הפנג שואי היא אחת הכלים לטיפולים וריפוים ואף יותר מכך, מאחר ואומנות הפנג שואי למעשה מאגדת את כל סוגי הטיפולים ההוליסטים ומהווה "ככלי קיבול" לשיטות הריפוי השונות. 

בשלב זה, אנו מציעים את הקורסים הבסיסיים באומנות הפנג שווי בהם אנו לומדים את עקרונות הליבה של הפנג שואי וכן את העקרונות של שני בתי הספר הראשונים, המהווים את הבסיס למערכת רחבה יותר של מערכת הכוכבים המעופפים. 

קורס הכשרת יועצי פנג שואי, חגורה שחורה בעיצוב- הכשרת יועצי פנג שואי בשלבי עריכה, ויהיה זמין בקרוב. 

אז למקרה ורצית, ומכל מיני סיבות דחית את לימודי הפנג שואי, כעת זו ההזדמנות שלך!

עדיין חושש/ת?

השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

מה מעניק הקורס?

1

תוצאה סופית

השאלה הנפוצה ביותר כבר אחרי השיעור ראשון: 

"איך לא חשבתי על זה קודם?"

בסיום הקורס נדע להבחין בין אלמנטים מעצימים ומחלישים. נדע להבחין בין צבעים חמים וצבעים קרים. נכיר את החומרים, הצבעים, הצורות והמספרים המתאימים לסקטורים השונים. ,נדע להבחין בין הגורמים המעצימים והתומכים  לבין הגורמים המעכבים באספקטים שונים של החיים.

נדע לעצב את החלל באופן שיזמן אנרגיות חיוביות וכן נטרול ומיגור אנרגיות שליליות.

2

תוצאה סופית

בסיום הקורס נדע כיצד למגר אנרגיות שליליות הנגרמות מגורמים חיצוניים. נדע  למקם פונקציות חשובות כגון דלת כניסה, חדר שינה ומטבח בסקטורים המטיבים והתומכים. נדע לעצב דלת כניסה משלושה היבטים, מה מסתמן מול דלת הכניסה כשמביטים החוצה, מה מסתמן מול דלת הכניסה כשמביטים אל דלת הכנסיה מבחוץ, וכן מה מסמן מול דלת הכניסה בהיכנסנו הביתה. 

נלמד איזה אלמנטים למקם ליד דלת הכניסה להעצים את האנרגיה הנכנסת דרך דלת הכניסה, וכן איזה אלמנטים להשתמש למגר אנרגיה שלילית.

3

תוצאה סופית

בסיום הקורס תדעו להבחין באזורים חסרים או בולטים במבנה, כיצד אזורים אלה משפיעים על דיירי הבית, וכן נלמד כיצד ניתן לאזן בין אזורים חסרים או בולטים. 

בסיום הקורס נדע להבחין בין יסודות המחזקים /המחלישים או נמצאים במערכת שליטה ונדע לשלב ביניהם. נדע באיזה סקטורים נשתמש באיזה אלמנטים לחיזוק והעצמה של הסקטור. מה הם האלמנטים ופרטי הדקורציה הממלאים את הפונקציות של החומרים, הצבעים והצורות. 

נדע להתאים את עקרונות הפנג שוואי לתנאי המחיה המערבי.  

4

תוצאה סופית

בסיום הקורס נדע למקם כל דייר בסקטור המתאים והתומך בו בתחומים השונים של החיים. 

בסיום הקורס נזכה לעצב בתים לרווחתם של הדיירים, עיצוב כזה המאפשר זרימה הרמונית של אנרגיה בחלל ומיצרת, רווחה, שפע, בריאות והצלחה. 

בסיום הקורס נדע לעצב בית שגורם לכולם להתאהב בו ולהתחבר אליו. 

נעצב בתים שיותירו חותם ויחקקו בזיכרון של כל המבקים והדיירים אשר יהפכו לסוכני המכירות שלנו. 

 

משוב של תלמידים ולקוחות!

אל תפספס את ההזדמנות!!!

במידה ולאחר צפיה בשני השעורים הראשונים, מסיבה כזו או אחרת תרצו להפסיק את השתתפותכם, החזר כספי מלא, מובטח.

מעוניין/ת לשמוע עוד?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם