סרטוני הדרכה למעבר שבין העידנים

כשחוכמה עתיקה פוגשת עידן חדש!

כולנו עדים לשינויים הבלתי פוסקים באורח החיים שלנו, לפחות בשנים האחרונות. שינוים אשר מרביתם נכפים עלינו מכורח המציאות. וכיצד אומנות הפנג שווי מתייחסת לשינויים אלה?

ובכן, כשחוכמה עתיקה פוגשת עידן חדש, מכניסים הביתה 5000 שנות חוכמה. 

מסתבר שהמלומדים העתיקים של סין בחנו השפעות קוסמיות במחזורים שונים. למדו כיצד השפעות אלה באות לידי ביטוי בכוכב הארץ וכמובן השפעתן על בני האנוש. 

פנג שווי- המטפיזיקה והפילוסופיה הסינית

ידוע לכל שאומנות הפנג שווי הינה המטפיזיקה והפילוסופיה הסינית ובשל כך היא מותאמת לתנאי ואורח המחייה במזרח. אלה שבעשורים האחרונים אומנות זו הגיעה למערב ונעשו בה מספר שינויים על מנת להתאימה לתנאי המחייה ותנאי הבניה במערב.

הספרים והכתבים העתיקים על אומנות הפנג שווי מן סתם נכתבו בשפה הסינית. והם שזורים במושגים סינים, שחלקם העיקרי זרים לחלוטין במערב. בספרים רבים אשר תורגמו לשפות זרות נמצאו מושגים שפרושם המילולי לא תאם את המקור. לכן יש לנקוט במשני זהירות על מנת להבין "למה התכוון המשורר".

חוקי האנרגיה

כולנו יודעים שאחרי הכל, הכל זה אנרגיה – צ'י וכי כל אנרגיה כפופה לחוקים אוניברסאליים כיום  גם במערב ידוע שאיכות האנרגיה מושפעת מ-5 פרמטרים שונים.

  1. אנרגיה המגיעה מכיוון צפון אינה זהה לאנרגיה המגיעה מכיוון דרום, וכן הלאה בנוגע לכל יתר כיווני המצפן, מזרח, מערב, דרום/מערב, דרום/מזרח, צפון/מערב, וצפון/מזרח.
  2. אנרגיה מושפעת מתוואי השטח, כבישים מהירים, פסגות של הרים משולשים, אזורי מגורים עירוניים, אזורי מגורים כפריים, כל אלה משפיעים באופנים שונים על האנרגיה.
  3. אנרגיה הנעה ומגיעה לכוכב ארץ על ידי רוח, גשם, ברד מושפעים ומתרכזים במקומות בהם יש מקווה מים כמו נהרות, אוקיאנוסים, נחלים, בריכות שחייה, מזרקות.
  4. אנרגיה משנה את איכותה בהתאם לאלמנטים של חמשת היסודות, לדוגמה באזורים בהם יש צמחייה רבה כגון יערות שהם יסוד העץ. האנרגיה באזורים אלה שונה מאנרגיה באזורים עירוניים בהם יש כבישים מהירים ואוטוסטרדות.
  5. אנרגיה משנה את איכותה ועוצמתה בהתאם לתזמונים השונים. אנרגיה המגיעה מכיוון מערב בשעות הבוקר שונה מאנרגיה המגיעה מכיוון מערב בשעות אחר צהריים . כך במעגלים וזמנים שונים האנרגיה משפיעה באופנים שונים.

וכל שכן, האנרגיות משתנות כאשר מתחלפים עידנים על פי מחזורי הזמן של התרבות במזרח. 

ואנו כבר בפתחו של עידן 9 עידן האש, והאנרגיות העוצמתיות מאפשרות טרנספורמציה ברמת התודעה וההתפתחות הרוחנית הקולקטיבית והאינוודואלית.

על כן, מצאתי לנכון לשתף אתכם עם הידע והניסיון שצברתי בשלושת העשורים האחרונים. ריכזתי בשלושה סרטונים את השינויים האנרגטיים. המושפיעים מהעידנים המתחלפים וכן את ההשפעות האנרגטיות משנת 2024 שנת הדרקון.

הסרטונים מוגשים בשפה העברית ובעיקר בגובה עיניים.  על מנת שהדבר יאפשר לכל אחד ואחת מכם לעשות את השינויים הנדרשים בחלל המחיה.  בבית או המשרד על מנת שהאנרגיות יתמכו בנו בכל המישורים של החיים. 

מה לומדים בסרטוני ההדרכה?

מהו עידן 9 וכיצד הוא משפיע על כוכב הארץ?

מה הן ההשלכות של העידן ברמה הקולקטיבית והאישית?

וכיצד אנו נערכים לקבל את העידן החדש?

מה זה מערכת "הכוכבים המעופפים" ומה הם מחזורי הזמן באומנות הפנג שווי?

כיצד מחזורים אלה משפיעים עלינו ועל הבתים שלנו?

וכיצד ניתן לעצב את הבתים שיכילו בברכה את האנרגיות של עידן 9?

ובשנת 2024 מה תהיינה ההשפעות האנרגטיות של העידן בשילוב עם האנרגיות של השנה החדשה?

וכיצד כל השינויים האלה משפיעים עלינו ברמה האישית?

הקורס מתאים למתחילים גם ללא ידע קודם!

הצטרפו עכשיו ותקבלו גישה מיידית לקורס!!!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם