טיהור אנרגיות שליליות.

שיתוף
שיתוף

תוכן עניינים

כיצד ניתן לשחרר אנרגיות שליליות?

אחת מהשיטות המדהימות לטהור מרחב שאני מכירה היא טהור בעזרת שופרות. זהו תהליך שחרור אנרגטי עוצמתי ומרגש, לעיתים מרגש עד דמעות. 

גילוי נאות, הטהור העוצמתי עם השופרות נעשה על ידי חבר ותיק שלי מזה קרוב לשלושה עשורים. מאחר ואני מכירה את העוצמות של הפעולה, כל מילה נוספת מיותרת. 

מצאתי לנכון להביא לידיעתכם את אופן הטהור המיוחד הזה מאחר והוא עוצמתי ברמות על. הטיהור פועל בכל הרבדים של הקיום האנושי, הפיזי, הרגשי, המנטלי והרוחני. 

בתוך וכחלק מתהליך ההתמרה והטיהור אותו אנו עוברים כאנושות, הטיהור של המרחב האישי והרגשי, התודעתי והקרמתי חשובים.

שחרור חפצים או מסמכים אשר אין לכם כבר צורך בהם כמו גם מערכות יחסים. וכן תבניות מחשבה ואמונות אשר אינן מעצימות אתנו בלשון המעטה.

טיהור אנרגטי לבית / עסק בתהליך ייחודי ובלעדי המשלב נרות שמנים ארומטיים צלילי שופר וטיפול אישי ממוקד.

קירות בית המגורים, האדמה וחפצים שונים ספוגים באנרגיות דחוסות המשפיעות על איכות חיינו ועלולות לפגוע בשפע זוגיות מימוש אישי והצלחה.

לפרטים: ישר אל בן יהוידעhttps://www.facebook.com/profile.php?id=680619398

ברשתות החברתיות, או בפניה ישירה ללבנה גבריאל. 

טיהור אנרגיות שליליות בעזרת נרות.

רובנו שמענו על טיהור אנרגיות, אך כיצד ומתי אנו צריכים טיהור אנרגיות?

ובכן, רבים מאתנו חווים בשנים האחרונות טלטלות ושינויים, וחלק מאתנו יאמרו שאלה הם השנים הקשות ביותר עבורם. אין סוף שיעורים שנחתו עלינו ברמה האישית והקולקטיבית. התמודדיות במישורים ואספקטים שונים של החיים, קריסת מערכת אמונות. התמודדיות עם מצבים שנכפו עלינו מכורח המציאות.  בעיקר מנעד הרגשות שחווינו ועדיין חווים, אותם רגשות שמאלצים כל אחד ואחת מאתנו ללמוד לצוף בעל כורחנו עם הראש מעל המים.

אני מניחה שרובנו מבינים שלכאוס שאנו עדים , יש השפעה קוסמית. מצבים הנגרמים עקב מעבר שבין העידנים ומאלצים את הקולקטיב לשחרר את הישן ולהכין את עצמינו לאנרגיות של העידן החדש.

אלה שעל מנת שנהיה מוכנים לקבל את החדש, עלינו לשחרר את הישן.  עלינו להערך לכך מבחינה נפשית ופיזית. כמובן שהשחרור ברמה הנפשית דורש עבודה עצמית, אך שחרור וטיהור  אנרגיות  ברמה הפיזית ניתן לעשות בעזרת נרות. 

 ואת הטיהור הזה אנו מתחילים " בבית" , בית המבצר הפרטי שלנו, המקום ממנו אנו ניזונים, המקום בו אליו תמיד חוזרים, "הבית". 

טיהור הבית והסביבה אינו דורש מיומנות מקצועים מיוחדת. בעזרת נקיטת מספר פעולות לא מסובכות, כל אחד יכול לבצע טיהור בקלות יתרה.

השלב הראשוני והעיקרי של פעולת הטיהור מתחילה "בהתכוננות", הנכונות של האדם לשחרר את הישן, התכוננות הנובעת מהרצון.  הכוונה יוצרת אנרגיה מאוד דומיננטית המשפיעה ברמה הפיזית. ידוע שהכוונה העומדת מאחורי כל פעולה היא המניעה אותה וקובעת את טיבה.

התכוננות לפני ביצוע טיהור אנרגיות שליליות.

לפני תחילת הטיהור, חשוב מאוד להצהיר לעצמינו וליקום שאנו מוכנים לשחרר את הישן, המעיק והמעכב.  וזאת נעשה על ידי זה שנחזור ונאמר בקול או בלחישת לב " אני מוכן/ה לשחרר את האנרגיות המעכבות, הישנות, ולזמן לחיי שמחה, אופטימיות, הרמוניה ושפע בכל המישורים המטיבים איתי". בהצהרת הכוונה ליקום אנו מביעים את הנכונות שלנו לשחרר ולאפשר לאנרגיות חדשות להיכנס לחיינו.

הבעת הכוונה, נעשית ברמה הרוחנית, כלומר ברמת המחשבה והרגש.

השלב המעשי בתהליך טהיור מתחיל בארגון וסדר חדש בכל מה שמקיף אותנו בחלל הבית. הסדר הוא פרמטר חשוב ביותר. הסדר חיצוני תורם רבות לסדר הפנימי, ובכך המחשבות שלנו נעשות חדות ובהירות יותר והתוצאה בפועל היא שאנו יכולים לפעול ביתר יעילות בחיי היומיום.

ארגון וסדר בפנג שווי.

ארגון וסדר  בפנג שווי  פירושו, לעבור בכל הבית ולבדוק את הפריטים והחפצים המקיפים אותנו. פריטים וחפצים שבורים, ישנים, צבע מקולף, פריטים שגורמים זיכרונות קשים וכואבים מהעבר, מקומם מחוץ למרחב הביתי והמרחב שלנו. 

אנו רוצים לזמן לחיינו אנרגיות המטיביות איתנו ולא אנרגיות בעלי זיכרונות מכאיבים שבכל פעם שאנו נתקלים בחפצים המקרינים עצב, כעס ורגשות שליליים. כל פריט שלא היה בשימוש בשנתיים האחרונות, בהחלט מוזמן לפנות את מקומו לטובת חפצים חדשים ושימושיים.

הוא הדין לגבי בגדים ישנים ואף בגדים שנקנו לפני שנתיים ולא היו בשימוש, בתקווה שנחזור למידות של ברבי, מקומם בחוץ.

על ידי המיון המחודש נעשים בפועל מספר פעולות.

  • א. אנו עושים סדר שתורם להרגשת שחרור.
  • ב. מפנים מקום לדברים חדשים להיכנס לחיינו.
  • ג. אנו מאפשרים לאנשים אחרים להינות מהפריטים שבעבר גרמו לנו הנאה.

תהליך הטיהור בעזרת נרות.

לאחר הסדר והארגון המחודש ניתן לבצע את תהליך הטהור.
1. להניח על צלוחית קטנה שלוש נרות דלוקות ולעמוד בדלת הכניסה הראשית לבית ( עם גב לדלת הכניסה ופנים כלפי הביתה) .
2. להעביר את הצלוחית עם הנרות על כל הקירות בבית בכיוון השעון (להתחיל מהקיר השמאלי של דלת הכניסה ועד לחזרה לנקודת המוצא}.
3. לעבור עם הנרות על כל הפתחים , הדלתות, מעל מיטות, החלונות ולצייר בעזרת הנרות את הספרה 8, המייצגת את האין סוף, שלוש פעמים. { המספר שלוש מוציא מהכוח אל הפועל}.
4. לוודא שבני הבית לא יהיו בבית בזמן הטהור, ובעיקר ילדים מתחת לגיל 14, וזאת למשך זמן הטהור וכן שעתיים לאחר מכן.
5. לפתוח את כל החלונות במשך 20 דקות בכל הבית. אל לנו לדאוג מהאבק שיכנס לבית, השפע שיזרום לבית יאפשר לקחת עזרה לנקות את האבק.
6. לא לעשות את הטהור במטבח וכן בחדרי השירותים והאמבטיות.
7. לאחר שמטהרים את כל החללים, להניח את הנרות במרכז הבית עד שיכבו מעצמם.
8. במהלך הטהור עצמו, ניתן לבקש משאלות, תפילות לשלומם של הדירים.
9. לעזוב את הבית למשך שעתיים לפחות.
10. מומלץ להדליק קטורת במרכז הבית, בחלק הקדמי של המבנה וכן מאחוריו. { לא הכרחי}.

אשמח לקבל תגובות על תחושת השחרור וההקלה שתחושו.

שיתוף
שיתוף
אולי יעניין אותך גם?