יעוץ פנג שוואי- למי הוא מיועד?

שיתוף
שיתוף

תוכן עניינים

ייעוץ פנג שוואי!

לעיתים קרובות אני נשאלת לגבי יעוץ  פנג שוואי. מהו יעוץ פנג שוואי? למי הוא מיועד? ועוד ועוד. על כן מצאתי לנכון לרכז מספר שאלות נפוצות  לגבי יעוץ  פנג שוואי על מנת שהנושא יהיה ברור יותר. .

ראשית עלינו לבדוק ולהבין "מהו פנג שוואי?" 

נכון להיום כל אדם שנשאל את השאלה מהו פנג שוואי נקבל מגוון רחב של תשובות. מאחר ולכל אחד יש את הפרוש שלו לגבי הפנג שוואי. ולמעשה כל התשובות נכונות. זאת מאחר והפנג שוואי משתרע ומשפיע על כל המישורים של חיינו. על כן הפילוסופיה עליה מבוססת אומנות הפנג שוואי מכמתת את הקיום והבריאה ליחידה פועמת אחת.

ההבדלים בין המזרח למערב.

וכן עלינו לזכור ,את מהות האומנות עליה מבוססת אומנות הפנג שוואי. מאחר  ויש הבדל מהותי וערכי בין התפיסה של המערב לזו של המזרח. 

לדוגמה, במערב  במהלך עידנים רבים, נתנו את דעתנו על צריכה חומרית. התמקדנו בקידום טכנולוגי, רכישת מותגים, בהנאות של עולמנו החומרי והחיצוני. בו בזמן במזרח התמקדו בלכבוש את עולמו הפנימי של האדם. כך שהתפיסה במזרח היא מהפנים החוצה, ואילו במערב אנו ניזונים מהשפעות חיצוניות המשפיעים עלינו פנימה.

המעבר שבין העידנים- ברמה הקולקטיבית

אלה ש..-בעידן החדש ( אליו נכנסנו בפברואר 2024) בשל התעוררות רוחנית ברמה הקולקטיבית והאישית.  כל התורות  שנחשבו עד כה ל"תורות נסתרות" הופכות ל "תורות גלויות". ואין מי שיכול לחמוק או להתעלם מהאנרגיות הרוחניות שמגיעות אל כוכב הארץ. אנרגיות המשפיעות על כל אחד ואחת מאתנו בדרכים ואופנים שונים. על כן, כיום,  אומנות הפנג שוואי הפכה להיות נצרכת, מבוקשת ויוקרתית יותר מתמיד. כבר לא ניתן להתייחס לפנג שוואי כאל " טרנד אופנתי" . מאחר ואומנות הפנג שואי היתה כאן לפנינו ותישאר הרבה אחרינו.

זה כבר לא סוד ולבטח לא קונספירציה. בשנים האחרונות כולנו ללא יוצא מהכלל נאלצים להתמודד עם שינויים רבים. אשר רובם ככולם נכפים עלינו מכורח המציאות. תקופה זו היא אחת התקופות המאתגרות שלבטח יכתבו בספרי ההיסטוריה. בהיבט הרוחני, אנו נמצאים במעבר שבין העידנים, המעבר בין עידן הדגים לעידן הדלי.  ובהיבט של הפנג שוואי אנו בתחילת עידן 9, עידן האש. ברמה הרוחנית, המעבר שבין העידנים מאלץ כל אחד מאתנו "להתעורר" אל האני האמיתי. המודעות האישית מתרחבת ועולה תדר. ועל מנת להכיל את התדרים החדשים, אנו נאלצים לשנות את תפיסת העולם שלנו.  לשנות דפוסי התנהגות, לעקור מהשורש אמונות מגבילות, לשחרר  טראומות מהעבר. לשחרר כעסים, שנאה, קנאה, טינה ובעיקר לשחרר את מידת הגאווה והאגו. וכל אלה דורשים בראש ובראשונה אומץ, נכונות להוריד מסכות ופילטרים, נחישות, התמדה והרבה מאוד כוח רצון. 

עידן 9 והשפעותיו ברמה האינדוודואלית

כל השינויים האנרגטיים האלה נותנים אותותיהם ומשפיעים עלינו גם ברמה הפיזית, ורובנו נאלצים להתמודד עם תסימינים שונים כגון, חרדה קיומית, פיטורים, חוסר יציבות, אכזבות, חוסר אונים, בלבול, תשישות, חוסר שביעות רצון, נדודי שינה, מכאובים, פרידות, ניתוקים, מריבות עם בני הזוג. 

אז אם אתם רוצים לאזן את האנרגיות בבית ולהביא לזרימה הרמונית, לשפר את מערכות היחסים שלכם עם בני המשפחה או עמיתים לעבודה. לפתוח חסימות אנרגטיות החוסמות אתכם בתחומים שונים. אם אתם מתמודדים עם אחד מהתסמינים המובאים למעלה, אתם צריכים יעוץ פנג שוואי. 

ייעוץ פנג שוואי, למי הוא מיועד?

בסרטון המצורף למעלה, ניתן לראות ולהבין שאומנות הפנג שוואי משפיעה על כל התחומים של חיינו וכן השפעתה ניכרת גם ברמה הרוחנית והמודעות העצמית של האדם. 

אך ברמה הבסיסית ביותר, אחרי הכל כולנו רוצים להרגיש טוב עם עצמינו,  להגשים חלומות, לבטא כישורים מולדים, לנהל מערכות יחסים הרמוניות עם בני הזוג ועמיתים לעבודה.  אך בעיקר כולנו רוצים לחזור הביתה מיום עבודה, להוריד את כל המסכות ולהרגיש שהבית מברך אותנו בבואנו.

אומנות נפלאה זו מבוססת על עקרונות מטפיסים המתמקדים בהשגת הרמוניה בין שמיים, האדם והאדמה. זהו דיאלוג מרתק בין האדם לסביבתו, ויחד עם אומנות הפנג שוואי גמישה והיא מתאימה את עצמה לצורכי האדם והמקום. 

הפנג שוואי הינו אוסף של עקרונות מטפיסיים המתמקדים בהשגת הרמוניה בין שמיים, האדם והאדמה. זהו דיאלוג מרתק בין האדם לסביבתו, ויחד עם זאת, פנג שוואי גמישה המתאימה את עצמה לצורכי האדם והמקום. 

בית שנעשה בו פנג שוואי!

כשאנו מתגוררים בבית בו נעשה עיצוב פנג שואי, אנו ניזונים מאנרגיות תומכות ומטיביות עם כל אחד מהדיירים. יש ביכולתנו לחזק סקטורים מסוימים על פי עדיפות, כגון קריירה, משפחה, בריאות וכל זאת ברמה האישית. מומחה פנג שואי מתאים כל סקטור לדייר על פי תאריך הלידה שלו ובהרמוניה מושלמת.  בוחרים את הכיוונים, הצבעים, חומרים ,  טקסטורות וצורות המחזקים את הדייר באספקטים השונים של החיים..

מערכות יחסים

השכלה

שפע

צמיחה

קריירה

מוניטין

בריאות

משפחה

מתי עושים פנג שוואי?

בחירה של בית אינו נעשה " במקרה" על כן אחת ההשקעות החשובות ביותר בחיינו הינו רכישה של נכס בו אנו מתכוננים לבלות חלק ניכר מחיינו.

  • על כן הזמן בטוב ביותר לעשות פנג שוואי הוא לפני רכישת הנכס. 
  • לפני שיפוץ או שדרוג של מבנה קיים.
  • כאשר יש תחושת תקיעות וחוסר הרמוניה בבית. 
  • לפני מכירה של נכס. 
שיתוף
שיתוף
אולי יעניין אותך גם?