השאלה, מי צריך פנג שואי? זה כמו לשאול מי צורך מים!

שיתוף
שיתוף

תוכן עניינים

השאלה מי צריך פנג שואי?

זה כמו לשאול מי צורך מים!

 והתשובה היא כולם. כל מי שחי על אימא אדמה, ובעיקר באזורים אורבניים שנבנו בעשורים האחרונים. כולם ללא יוצא מהכלל צריכים פנג שואי. 

אחת מהסיבות לכך שלא כולם זוכים לחיות על פי אומנות הפנג שואי, זה מאחר ויחסי הציבור של הפנג שואי חוטאים לעקרונות הבסיסיים של הפנג שואי. 

There is no place like home

ממרום גילי וניסיוני אני יודעת מי צריך פנג שואי, וכי עוד כמה אמיתות קוסמיות כלולות באומנות זו. מאחר והיא מאפשרת  פתרונות יעילים לסבל האנושי, להקל על חיי היום יום, למנוע יסורים, כאבים, ואף מחלות פיזיות. 

בית הוא המקום בו אנו מרגישים "בבית" ולא בהכרח הבית שאנו ישנים בו.

לעיתים אנו נוסעים ומטיילים במקומות נפלאים . מתארחים בבתי מלון יוקרתיים ומפוארים. נהנים מהשלווה והחופש, אך לאחר מספר ימים, משהו בתוכנו לוחש, "די הביתה"

משחק המילים באנגלית בין Home  ו- House  מחדד באופן ברור את השוני בין מבנה לבין בית.

House= Home

הבחנה נוספת בין המילים Home  ו- House היא, כי בעשורים האחרונים, בעיקר בחברה המערבית, נהפכה הבניה לכלי המשרת את האדריכל. ככל שהעיצוב יוצא דופן כך מקבל שמו של האדריכל הוקרה ופרסום. בו זמנית, רוב הצרכים של הדיירים המתגוררים בבתים אלה אינם נלקחים בחשבון. והתוצאה ברוב המקרים היא שהדיירים חשים חוסר נוחות, עיכובים, מכשולים, חוסר שביעות רצון וללא ספק, כל אלה פוגעים באיכות החיים.

מחקרים מדעיים הוכיחו כי מרחב המחיה בו אנו מתנהלים, תורם ומשפיע על איכות החיים שלנו. הדבר בא לידי ביטוי הן בתחושה והן בדרך בה אנו פועלים. מרחב מחיה הרמוני מאפשר לנו להיות ממוקדים. בהירי מחשבה ופרקטיים בענייני יומיום. יש לנו היכולת להבחין בין עיקר לטפל . וכן יש לנו את האפשרות  להעלות רעיונות מעשיים ולהתגבר על מכשולים.

הסביבה הפנימית היוצרת את האספקטים החיצוניים

הפנג שואי אינו משנה את טבענו הבסיסי והיסודי, אלא מזרז את המודעות העצמית. מאפשר הבנה מעמיקה של חוקים קוסמיים כדי להביא לשינוי דפוסי חשיבה, אשר במקרים רבים מהווים חסימה לאושר. לשמחה ולבריאות, ומלמד אותנו לזמן לחיינו התנסויות חיוביות ולנטרל השפעות שליליות.

הסביבה הפנימית שלנו היא חלק אינטגראלי מהמרכיבים היוצרים את האספקטים החיצוניים של חיינו. אם הסביבה הפנימית שלנו מאוזנת, אם אנו חשים בטוחים וחיים עם עצמנו בשלום, או אז אנו מתעלים מעל הקשיים ורואים אותם כאתגרים ולא כמכשולים.

עלינו להבין כי הבית והסביבה הינם השתקפות פיזית של הערכה עצמית וזו יוצרת את המציאות היומיומית שלנו. לכן עלינו להיות מודעים לגבי תפיסות החיים והבית ולתקן את הנדרש.

פנג שואי - נחלתם של יחידי סגולה

אך בלתי אפשרי לבוא בטענות לציבור הרחב על חוסר הידיעה וההכרה באומנות הפנג שואי. במהלך עשרות ואף מאות שנים היא הוסתרה מהציבור על מנת לשמור על בורות מוחלטת של העם.  ותורת הפנג שואי היתה נחלתם של הקיסרים, משפחות המלוכה והאליטות. 

בפנג שואי לא צריך להאמין!

פנג שואי צריך להבין!

בסוף שנות ה- 80 אומנות הפנג שואי נכנסה למערב וכבשה בסערה את האוכלוסיה במערב. כל תוכנית טלוויזיה שכיבדה את עצמה הביאה מומחי פנג שואי על מנת להבין את המיסתורין העומד מאחורי פילוסופית הפנג שואי, וכן בכל התכנסות חברתית הנושא הפך לשיחת היום. 

אלה שבמגביל להתעוררות והסקרנות, נוסדו גם כמה וכמה אסכולות הנקראות " פנג שואי של העידן החדש" וזאת על מנת לעשות קיצורי דרך וכן הטעיה של הציבור ובכך גרמו ליחסי ציבור שגויים ומטעים לגבי פנג שואי. 

השימוש בקיצורי דרך אלה, לא רק שאינם תורמים אלה אף עלולים ליצור נזקים בלתי הפיכים. 

ולמעשה, אחת הסיבות העיקריות שאתר זה הוקם, הינו על מנת להנגיש את הפילוסופיה עתיקת היומין של אומנות הפנג שואי הקלאסי באופן מעמיק. בדיוק כפי שהוא הועבר מהמלומדים בסין העתיקה, מאב לבן. 

מוזמנים לקריאה מהנה לבלוג מאמרים וטיפים.

צפייה בסרטונים מעשירים בפנג שואי.

יעוץ פנג שווי לבתים ועסקים

לימוד הפנג שואי הינו ללא ספק רכישת רשת רחבה ביותר של כלים המאפשרים להביא לאדם את הפתרונות הטובים ביותר עבורו, בשילוב עם הבנה מעמיקה של "קארמת שמים",  "מודעות עצמית",  ופנג שואי. כאשר אלה ארוגים אלה באלה ניתן להגיע לאיזון ולהרמוניה, שהינם מטרת קיומנו.

שיתוף
שיתוף
אולי יעניין אותך גם?