פנג שואי זה סינית בשבילך?

תן לי לתרגם...

כשחוכמה עתיקה פוגשת עידן חדש

מכניסים הביתה 5000 שנות חוכמה נשגבת...

הקורסים המקיפים ביותר ללימודי פנג שואי קלאסי 

בזמן שנוח לך

למידה מהבית דרך שיעורים מוקלטים

בהנחה לזמן מוגבל

הנחה משמעותית לזמן מוגבל

בליווי צמוד

ליווי צמוד לכל מתמחה

ללא סיכונים

החזר כספי מלא במידה ואינך מרוצה

מתחילת שנת 2020 ועד עצם היום הזה, הם שנים שירשמו בהיסטוריה האנושית כשנים משמעותיות. מהפכניות שהביאו לחיינו שינויים בלתי פוסקים שנכפו עלינו מכורח המציאות.

כל תפיסות החיים, כל התובנות, אורח החיים להם היינו מורגלים השתנו ומשתנים ללא הרף. את מקומם ממלאים פחד, חרדה, חוסר וודאות. וכן בלבול, חוסר אונים וכאוס. וכולנו תחת תחושות קשות של" רעידת אדמה" . ומכאן עד למחלה פיזית, זה רק שאלה של זמן.

על כן, ידע עתיק יומין שהיום בעידן החדש הפך להיות רלוונטי, יוקרתי ונדרש יותר מאיי פעם.

נגן וידאו

מעצבים וקולגות יקרים!!!

בואו נודה בזה, להביא פרויקטים בתחום עיצוב פנים זה לא דבר קל.

השיווק בפייסבוק לא עובד לכל אחד. גוגל מצריך תקציבי פרסום של אלפי שקלים. ולכן רוב הפרויקטים שנכנסים, מגיעים מפה לאוזן. ומה זה מצריך מאתנו המעצבים?

להמשיך ולבסס את המוניטין להפוך כל פרויקט וכל לקוח שכבר נתנו לו שירות לסוג של סוכן מכירות.

כמו כן, באוקיאנוס של עולם העיצוב ניתן בקלות ללכת לאיבוד. בין כל כך הרבה כרישים, כך שהבידול  חייב להיות היתרון שלנו על אחרים.

תקופה מאתגרת

בתקופה מאתגרת זו בה אנשים רבים חשים חוסר וודאות, חוסר יציבות, חרדות קיומיות, קשיים בפרנסה, קשיים במערכות זוגיות, אנחנו נהיה אלה שנושיט את היד. לגרום ולאפשר להם סוג של יציבות. תמיכה והגשמה עצמית בעזרת העיצוב במרחב המחייה שלהם.

וזה אומר, שהעיצובים שלנו מוכרחים להיות ברמה הכי מקצועית. הכי עדכנית וגם קולעת לטעמו ורווחתו של הלקוח. ואת זה בדיוק מאפשרת אומנות פנג שואי. 

עיצוב פנים בשילוב פנג שואי

עיצוב פנים בשילוב עקרונות הפנג שואי מבטיח לא רק עיצוב פרקטי ומרשים. אלה הוא הופך את העיצוב לכלי שתומך בדיירי הבית בכל האספקטים של החיים.

כיום ידוע לכולנו, שהעידן החדש טרף את הקלפים. לא רק בתחום הרפואה, הקריירה, הלימודים, המימוש וההגשמה. אלא גם בתחום עיצוב הפנים. יותר ויותר אנשים מבקשים כיום לעצב את הבית, העבודה באופן שיאפשר זרימה נכונה וטובה של אנרגיה. 

החדשות הטובות הן: גם בלי פנג שוואי יזרמו אנרגיות בבית. החדשות הרעות, הן לא תמיד יזרמו בכיוון הנכון.

במיוחד בשבילך!!!

ארזתי ידע , ותק וניסיון של שלושה עשורים, לקורס מעשי , חוויתי ויישומי. בו ניתן בקלות לבסס את הבידול המצקועי שלך.  שיזכה אותך בחגורה שחורה של המעצבים בארץ. 

אני מזמינה אותך להצטרף לקורס  פנג שואי קלאסי. במתכונת שלא נראתה בארץ ולבטח לא בשפה העברית.

שיעורים גדושים בידע בהם נחשף לעקרונות הליבה  בפנג שואי הקלאסי.  עקרונות  שיאפשרו לך לעצב בתים ומשרדים ברמה של מסטאר. ויבדל אותכם מקצועית בעולם העיצוב.

מה יהיה לנו בקורס?

  • קורס און-ליין אצלך במסך, שמאפשר למידה חווייתית מבלי לצאת מהבית.  שיעורים מולקטים המצעידים כל מתמחה צעד אחר צעד.
  • כל מתמחה מתקדם על פי הקצב שלו. ניתן לחזור ולצפות בשיעורים ללא הגבלה של זמן ומקום.
  • קורס גדוש בידע וכלים יישומיים. ניסיון וותק של שלושה עשורים בהם רכשתי את הסודות המקצועיים ביותר יועברו במהלך הקורס עד סיומו ואף אחרי. 
  • ניתן ללמוד מהמחשב או הנייד האישי.
  • לווי אישי לכל מתמחה. 

ואם הגעת עד כאן, יש לי מסר אישי עבורך!!!

המסמך הזה הוא קריאת ההשכמה של היקום אליך. האמת נוקשת לך בדלת.

זכינו  לחיות באחת התקופות המרתקות, ומאידך בתקופה מאתגרת ולא פשוטה. וזה בדיוק הזמן להכניס הביתה 5000 שנות חוכמה. בעבר הייתה מוסתרת מפשוטי העם והיתה נחלתם של בני אצולה. וכן קייסרים, שליטים והאליטות.  שבעזרת הידע הזה היתה להם אפשרות לשלוט באנושות כולה. לשמור את פשוטי העם בבורות. ולמנוע מהם לממש את הזכות המולדת והאנושית לחיות את החיים במלואם ולהפיק מהחיים את המיטב. 

לא עוד!

במעבר שבין העידנים , האנושות כולה מתעוררת אל האמת. והאמת מרימה את ראשה ומתגלה ביתר שאת לכל מי שמבקש אותה. למעשה היא נוקשת בכל דלת ומבקשת להתגלות במלוא תפארתה. 

הידע שבעבר היה נחלתם של יחידי סגולה, היום הוא נגיש וגלוי לכולם. 

מערכות יחסים

השכלה

שפע

צמיחה

קריירה

מוניטין

בריאות

משפחה

כל זה אפשרי בעזרת שינויים קטנים במרחב הביתי שלך.

הקירות מדברים פנג שואי- הגיע הזמן שנבין מה הם אומרים!!!

לאחר שנים של לימוד, חקירה ויישום עקרונות של הפנג שואי,  אני מזמינה אותך לחוויה מעשירה שתהווה עבורך את ההשקעה הטובה ביותר והמתנה היקרה ביותר שחלמת עליה.

חשיפה של כלים עוצמתיים שבעזרתם יחול שינוי משמעותי ומהותי בחייך ובחיי הלקוחות שלך.

זה הרבה יותר קל ופשוט ממה שנדמה לך.

בפנג שואי לא צריך להאמין- פנג שואי צריך להבין.

עכשיו במחיר השקה חסר תקדים!!!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מחיר רגיל 4.800. שח

ההשקעה שלך, 2.800 שח

רוצה שהדברים יזרומו בכיוון הנכון?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מה תלמדו בקורס?

מעבר לכל היתרונות ברכישת הקורס, עכשיו גם בונוס שווה במיוחד.  הבונוס הזה משנה חיים. 

קורס בשווי של 1.800 ש"ח מוגש באהבה במחיר חסר תקדים לרוכשי הקורס "כשהעיצוב זורם בכיוון הנכון" ומהווה השלמה בעלת ערך בלתי נדלה לכל מתמחה.

קורס נוסף בו נחשף לענף אחד מתוך מערכת גדולה יותר. פורמולה המבוסת על תאריך הלידה ובעזרתה נלמד להכיר את עצמנו באופן ששום מערכת לא עומדת בפניה.

פורמולת "שמונת האחוזות- שמונת הארמונות"

פורמולה בה נלמד לזהות את האנרגיה העיקרית המשפיעה והמניעה אותנו. וכן בהתאם נלמד על אלמנטים המחזקים והאלמנטים המחלישים, הצבעים התומכים בנו. אך עיקר עיקרה של הפורמולה חושפת את ארבעת הכיוונים המטיבים איתנו בהם נמקם את הפונקציות החשובות של דלת כניסה, חדר שינה, ראש מיטה, כיוון ישיבה ועוד.

אחת הפורמולות העוצמתיות המניבות תוצאות מדהימות במהירות בזק. ולעיתים השימוש בפורמולה זו הינה מספקת על מנת להשיט את ספינת חיינו לחוף מבטחים.

אסור לפספס את ההזדמנות!!!

עכשיו במחיר חסר תקדים!!! לרוכשי הקורס "כשהעיצוב זורם בכיוון הנכון"

מחיר רגיל 1.800 ש"ח

ההשקעה שלך, 432 ש"ח בלבד

גם אני רוצה לגלות את הסודות של המצליחנים.

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

למי מיועדים הקורסים?

1

אנשים המעונינים להרחיב את הידע הרוחני

בעידן הנוכחי כולנו עדים להתעוררות רוחנית ברמה הקולקטיבית. אמיתות רבות צפות ועולות וביניהן אומנות הפנג שואי מקבלת את הכבוד הראוי לה. 

 יותר ויותר אנשים מבקשים כיום לעצב את הבית או חלל העבודה הקריירה, הלימודים, המימוש וההגשמה באופן שיאפשר זרימה נכונה של אנרגית החיים בחלל (הצ'י).

כי היום, להבדיל מבעבר, אנשים כבר יודעים שכל דבר ביקום זה אנרגיה. הם מבינים איך הרוח משפיעה על החומר, מפתחים מודעות ורגישות לסביבה ומרכיביה ומושפעים מאוד מכל מה שסובב אותם – צבעים, צורות, חומרים, טקסטורות….

והפנג שואי מלמדת בדיוק את זה. 

2

למטפלים הוליסטיים בשיטות שונות

מטפלים הוליסטים כגון מורי יוגה, NLP, דמיון מודרך, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, הומופטיה, ארומוטרפיה, רייקי, חשיבה חיובית, מנטורים לחיים, מנטורים לעסקים, מטפלים בהפרעות קשב וריכוז, מטפלים זוגיים  ועוד המעניקים למטופלים את מיטב הכלים שברשותם, ומודעים לחשיבות ההשפעות שיש בבית על מנת שיהווה כלי מכיל לאיזון שהם מבקשים בחייהם. 

מטפלים הוליסטים המבינים שכל שיטות הטיפול מקבלות חיזוק רב ערך ממרחב המחייה בו המטופלים מבלים את מרבית שעות היום. 

כיום, יותר ויותר מטפלים הולסיטים לומדים פנג שואי על עצמת ליצור עבור הלקוחות שלהם את " כלי" הקיבול ללקוחות שלהם, להצלחה ותוצאות טובות יותר. 

3

מעצבים ואדריכלים

מעצבים ואדריכלים המודעים לכך שכל אשר למדנו במכללות לעיצוב, איבדו רלוונטיות וכי כיום לא מספיק ליצור עבור הלקוחות מבנים מרשימים ועוצרי נשימה, הלקוחות שלנו רוצים בית עם " נשמה".

אומנות הפנג שווי מלמדת אותנו  ליצור חלל המעורר שלווה, רגשות, הרמוניה, ובית המקבל אותנו בברכה בבואנו ובצאנו מהבית.

וכדי לעצב חלל שמאפשר לאנשים לחוש נינוחות, הרמוניה, שלווה, שקט וריכוז,

אנו המעצבים חייבים לתת התייחסות לרוח, לא פחות מאשר לחומר.

ואת זה בדיוק מלמדת תורת הפאנג שוואי!

 

4

לאלה המעונינים לעבור הכשרה לעיסוק בפנג שואי

העיסוק בפנג שואי אומנם מיועד לכולם, אך הוא מתאים במיוחד לאנשים החשים שתחום הטיפול והריפוי הינם היעוד והמטלה שלהם בתקופת חיים זו. 

בעידן החדש רבים מגלים התענינות בתורות עתיקות ודרכי טיפול הוליסטיים, ואכן אומנות הפנג שואי היא אחת הכלים לטיפולים וריפוים ואף יותר מכך, מאחר ואומנות הפנג שואי למעשה מאגדת את כל סוגי הטיפולים ההוליסטים ומהווה "ככלי קיבול" לשיטות הריפוי השונות. 

בשלב זה, אנו מציעים את הקורסים הבסיסיים באומנות הפנג שווי בהם אנו לומדים את עקרונות הליבה של הפנג שואי וכן את העקרונות של שני בתי הספר הראשונים, המהווים את הבסיס למערכת רחבה יותר של מערכת הכוכבים המעופפים. 

קורס הכשרת יועצי פנג שואי, בשלבי עריכה, ויהיה זמין בקרוב. 

אז למקרה ורצית, ומכל מיני סיבות דחית את לימודי הפנג שואי, כעת זו ההזדמנות שלך!

לבנה גבריאל

אל תחסמו את הפאנג-שואי, הוא בא בטוב. אל אומנות הפנג שואי הגעתי מתוך מצוקה והתרסקות אישית בחיי. באותה תקופה, השאלה העיקרית ששאלתי "למה דווקא אני?" ושם בדיוק התחיל מסע חיי בחיפוש אחר תשובות לשאלות שהיו ברומו של עולם. מאחר ולשכל הישר ולרפואה הקונבנציונלית לא היו תשובות, מצאתי את עצמי חוקרת ולומדת שיטות הוליסטיות, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, מודעות עצמית, פילוסופיה של היהדות (קבלה), בודהיזם, פרחי באך, ארומתרפיה ורייקי. כשנתיים לאחר אותה חוויה, עם שלל המידע שרכשתי, הצלחתי לעמוד על רגליי ולחזור לחיים – נקודת הזינוק למסע חדש בחיי.

פיסות פזל חסרות

עם כל שיטות הריפוי שלמדתי ולימדתי, עדיין הייתה חסרה לי איזו פיסה בפאזל. חיפשתי כלי משלים עבור התלמידים שלי, וכך נחשפתי אל אומנות הפנג שואי, שהעקרונות והפילוסופיה שלה השלימו את מנגינת היקום עבורי. גילתי שאדם יכול לשפר את תפיסת עולמו, לשנות דפוסי החשיבה והתנהגות אך לשם כך הוא צריך שתהיה לו תמיכה. ותמיכה שכזו יכולה לבוא לידי ביטוי רק במקום בו הוא מבלה וחי את רוב שעות היום, בבית.

עיצוב ואדריכלות

עיצוב ואדריכלות – תחומים שינקתי מבית ההורים ומארץ הולדתי, דרשו גם הם את זכות הקיום. כיוון שמטבעי אני נוהגת לרדת לעומקם של דברים, חקרתי ובחנתי את עקרונות הפנג שואי בגישות ובהיבטים המעמיקים ביותר, וכך הגעתי אל "הפנג שואי הקלאסי". השילוב של הידע ההוליסטי עם אהבתי לעיצוב, יצר את החיבור המנצח עבורי ועבור התלמידים שלמדו במסגרות שונות, כולל מכללות לעיצוב באזור השפלה והדרום בקורסים לפאנג שוואי בכל הרמות.

שנת 2004

בשנת 2004, כאשר האנושות נכנסה לעידן החדש, אספתי את כל הידע לספר ייחודי בעל ערך רב בו כלולים כל העקרונות והפילוסופיה של האסכולות הקלאסיות בפנג שואי.  אלא שלחיים היו תוכניות נוספות עבורי, והם הביאו אותי לעבור ולחיות בקליפורניה, ארצות הברית. שם, במסגרת עיסוקי הן בשירות לאדריכלים, מעצבי פנים ואנשי תעשיית הבידור והקולנוע והן כיועצת לחברת השקעות בתחום הנדל"ן בחוף המערבי, רכשתי ניסיון רב ערך בתחום.

שימשתי כיועצת פנג שואי בבתים ובתי עסק, ביניהם חברה למעליות, רשתות שיווק, חנויות בגדים, סטודיו לצילום, מכוני יופי, קליניקות, מסעדות, משרדי נדל"ן, בית ספר לרפואה משלימה, חנויות תכשיטים, חברת הוצאה לאור, וכמו כן עסקתי בעיצוב ויעוץ בבתים פרטים – משלב התכנון עד סיום הבניה.

והיום?

היום, ממרום גילי, אני רואה חשיבות עליונה בהעברת כל הידע שצברתי באומנות הפנג שואי לדורות צעירים של מעצבים. להחזיר עטרה ליושנה. אני קוראת לך לגעת ולדעת, וללמוד אומנות מדהימה זו, שתהווה כלי מעצים ביותר ויעלה אותך ל"אני" הגבוה ביותר של עצמך, מהבחינה האישית והעיצובית.

עדיין חושש/ת?

השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

מה מעניק הקורס?

1

תוצאה סופית

השאלה הנפוצה ביותר כבר אחרי השיעור ראשון: 

"איך לא חשבתי על זה קודם?"

בסיום הקורס נדע להבחין בין אלמנטים מעצימים ומחלישים. נדע להבחין בין צבעים חמים וצבעים קרים. נכיר את החומרים, הצבעים, הצורות והמספרים המתאימים לסקטורים השונים. ,נדע להבחין בין הגורמים המעצימים והתומכים  לבין הגורמים המעכבים באספקטים שונים של החיים.

נדע לעצב את החלל באופן שיזמן אנרגיות חיוביות וכן נטרול ומיגור אנרגיות שליליות.

2

תוצאה סופית

בסיום הקורס נדע כיצד למגר אנרגיות שליליות הנגרמות מגורמים חיצוניים. נדע  למקם פונקציות חשובות כגון דלת כניסה, חדר שינה ומטבח בסקטורים המטיבים והתומכים. נדע לעצב דלת כניסה משלושה היבטים, מה מסתמן מול דלת הכניסה כשמביטים החוצה, מה מסתמן מול דלת הכניסה כשמביטים אל דלת הכנסיה מבחוץ, וכן מה מסמן מול דלת הכניסה בהיכנסנו הביתה. 

נלמד איזה אלמנטים למקם ליד דלת הכניסה להעצים את האנרגיה הנכנסת דרך דלת הכניסה, וכן איזה אלמנטים להשתמש למגר אנרגיה שלילית.

3

תוצאה סופית

בסיום הקורס תדעו להבחין באזורים חסרים או בולטים במבנה, כיצד אזורים אלה משפיעים על דיירי הבית, וכן נלמד כיצד ניתן לאזן בין אזורים חסרים או בולטים. 

בסיום הקורס נדע להבחין בין יסודות המחזקים /המחלישים או נמצאים במערכת שליטה ונדע לשלב ביניהם. נדע באיזה סקטורים נשתמש באיזה אלמנטים לחיזוק והעצמה של הסקטור. מה הם האלמנטים ופרטי הדקורציה הממלאים את הפונקציות של החומרים, הצבעים והצורות. 

נדע להתאים את עקרונות הפנג שוואי לתנאי המחיה המערבי.  

4

תוצאה סופית

בסיום הקורס נדע למקם כל דייר בסקטור המתאים והתומך בו בתחומים השונים של החיים. 

בסיום הקורס נזכה לעצב בתים לרווחתם של הדיירים, עיצוב כזה המאפשר זרימה הרמונית של אנרגיה בחלל ומיצרת, רווחה, שפע, בריאות והצלחה. 

בסיום הקורס נדע לעצב בית שגורם לכולם להתאהב בו ולהתחבר אליו. 

נעצב בתים שיותירו חותם ויחקקו בזיכרון של כל המבקים והדיירים אשר יהפכו לסוכני המכירות שלנו. 

 

תלמידים ולקוחות אומרים עלינו!!!

אל תפספס את ההזדמנות!!!

במידה ולאחר צפיה בשני השעורים הראשונים, מסיבה כזו או אחרת תרצו להפסיק את השתתפותכם, החזר כספי מלא, מובטח.

מעוניין/ת לשמוע עוד?

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם